eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPasy niewyzanaczone › Re: Pasy niewyznaczone.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    2.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    From: "Jankol" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <m6na6u$4a9$1@node2.news.atman.pl>
    <5491772c$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
    <m6soiu$s61$1@node2.news.atman.pl>
    <5492236f$0$2646$65785112@news.neostrada.pl>
    <m6tqdf$tna$2@node2.news.atman.pl>
    <54929a2f$0$2660$65785112@news.neostrada.pl>
    <m6v7b9$e77$3@node2.news.atman.pl>
    <549374af$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
    <m70d77$lbb$1@node1.news.atman.pl>
    <54945ad9$0$2161$65785112@news.neostrada.pl>
    <m71qae$5e0$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <m71qae$5e0$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Pasy niewyznaczone.
    Date: Sat, 20 Dec 2014 19:06:47 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Lines: 63
    Message-ID: <5495bae1$1$2148$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.168.75.9
    X-Trace: 1419098849 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2148 83.168.75.9:1079
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2552643
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:m71qae$5e0$1@node2.news.atman.pl...
    > On 2014-12-19 14:30, Jankol wrote:
    >
    >>> Chcesz powiedzieć, że zmieniając pas z prawego na lewy nie muszę się
    >>> przejmować tymi na lewym pasie (chodzi mi na razie o stytuację ogólną)?
    >>> Bo jeśli nie to jednak przepis o zmianie pasa jako bardziej szczegółowy
    >>> stoi wyżej.
    >>
    >> Nie, nie stoi wyżej, ani nie jest bardziej szczegółowy; tylko każdy przepis
    >> należy stosować do sytuacji do której ten przepis sie odnosi.
    >> Zmieniasz pas więc musisz ustąpić.
    >
    > Czyli jest bardziej szczegółowy.

    Co jest bardziej szczegółowego w jednym, niż w drugim ?

    >> Jeżeli droga ma pasy niewyznaczone, zwęża się (nie wiadomo który pas
    >> kończy się) i dalej jest tylko jeden pas to stosuje się art. 25.3 (przecinają się
    >> kierunki ruchu poza skrzyżowaniem, pierwszeństwo z prawej).
    >
    > Z tym, że dalej ktoś zmienia jakiś pas. Więc czemu miałby nie
    > obowiązywać bardziej szczegółowy przepis?

    Który przepis jest bardziej szczegółowy i dlaczego ?

    > >>Sens jest, bo gdy dwa pasy przechodzą w jeden, tak jak w wątku,
    > >> to bez sensu jest urywanie pasa dla tych co jadą zgodnie z wymaganiem
    > >> PoRD, czyli mozliwie blisko prawej strony jezdni.
    >
    >>> Jeszcze bardziej bez sensu jest wyczynianie jakiś udziwnionych manewrów
    >>> w imię jazdy _możliwie_ blisko prawej krawędzi. Dajmy na to, jak masz
    >>> zaparkowany co trzeci samochód, to jeżdzisz między nimi slalomem, czy po
    >>> prostu omijasz wszystkie hurtem?
    >>> Shrek
    >>
    >> Dlatego napisali "możliwie blisko" i nie trzeba jechać slalomem.
    >> Gdyby napisali "w każdej sytuacji jechać przy prawej krawędzi"
    >> to trzeba by było jechac slalomem.
    >
    > No więc co złego jest w zbliżeniu się zawczasu do lewej krawędzi, żeby
    > nie obierać się lusterkiem o wyznaczone miejsca parkingowe?
    > Shrek.

    A kto powiedział, że jest coś złego ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: