  • 371. Data: 2012-05-20 15:06:43
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4fb8c29f$0$1297$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Tak być powinno, do tego należy dążyć, a wszystkie inne przypadki powinny
    > być eliminowane z jezdni.
    >
    > Dokładnie dlatego tak dobrze jeździ się po zwykłych drogach w Niemczech,
    > niby wolno niewiele więcej niż w Polsce, ale ichny limit 100 to jest realne
    > 100, a nie 50 czy 20, bo sobie ktoś na rowerku czy innym traktorze
    > postanowił okolice pozwiedzać po jezdni.

    No.
    A wiesz jakie maja tam fajne (nomen omen) DDR?

    --
    TA

  • 372. Data: 2012-05-20 15:11:03
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jpal56$cvv$133@usenet.news.interia.pl>,
    to <t...@i...pl> wrote:

    > begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Każda ścieżka jest wystarczająco dobra, żeby jechać po niej rowerem. Nie
    > zawsze można jechać po niej 30 km/h, ale to nic nie zmienia.
    To sobie po nich jezdzij.
    Ja nie bede. I co mi zrobisz?

    --
    TA

  • 373. Data: 2012-05-20 15:37:11
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jpakcs$cvv$130@usenet.news.interia.pl>,
    to <t...@i...pl> wrote:

    > begin Titus_Atomicus

    > Wystarczy zlikwidować idiotyczny zakaz przejeżdżania przez pasy i nie
    > będzie musiał zsiadać. Poza tym jakie "co skrzyżowanie"?

    Projektanci maja dziwna maniere zmiany strony DDR mniej wiecej co
    skrzyzowanie. Zaobserwowane na Al. JP2 [WAW].

    --
    TA

  • 374. Data: 2012-05-20 16:32:59
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-05-18 20:18, Cavallino pisze:

    > Ale ja nikogo nie mierzę swoją miarką, napisałem ile mi wychodzi, to
    > wszystko.

    Czyli jeździsz gorzej niż kapelusznik. Mój Ś.p. wujek, jeździł po
    centrum Wrocławia, mając średnią 16-18km/h. I to mając powyżej 75 lat na
    karku.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 375. Data: 2012-05-20 17:38:00
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-20 15:06, Maseł wrote:

    > A teraz pytanie - dla tych, ktorzy nie znaja okolicy. Jak
    > zinterpretujecie takie oznakowanie:
    > http://g.co/maps/skadb (widac jezdnie, przy jej prawej krawedzi C-13, a
    > troche dalej kolorowy, szaro-czerwony chodnik)

    Zależy czy dosłownie, czy w przenośni. Generalnie dla purystów, to
    będzie wszystko będzie DDR, bądź nie będzie (zależy czy dla istnienia
    DDR są konieczne znaki poziome, chyba nie i wtedy jezdnia to DDR a DDR i
    chodnik to chodnik;). A jak ma być to każdy sie domyśli.

    > Dla utrudnienia przykryjcie ulice i chodnik sniegiem :-)

    No to wtedy już ciekawiej;) Tak jak wyżej jezdnia to ddr, a reszta to
    chodnik.

    Shrek.

  • 376. Data: 2012-05-20 17:39:24
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-20 14:58, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup

    > Tak, ta średnia, o której nie masz zielonego pojęcia.

    EOT, bo zaczynasz zmyślać.

    Shrek.

  • 377. Data: 2012-05-20 17:42:20
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-20 14:57, Cavallino wrote:

    > Nie wiesz kiedy zacząłeś swój udział w tym wątku i po której stronie się
    > opowiedziałeś?

    A wiesz co to znaczy "nie ja zacząłem"?

    > Coś Ci się pozajączkowało, nic takiego nie pisałem.
    > Fajnie by było, gdyby tak to wyglądało, ale na dziś tak nie jest.

    > A jednak.

    No to jak rower powoduje u ciebie niespodziewane ataki praworządnosci (w
    przeciwieństwie do powożenia samochodem, bo wtedy to się nazywa
    kapelusznictwo;), to weź sobie i wyprowadzaj ten rower na spacery
    zamiast psa. Może ci przejdzie. Ja tam wolę na rowerze pojeździć, i póki
    co to możesz sobie tylko na grupach poskamleć:P

    Shrek.

  • 378. Data: 2012-05-20 17:48:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    cs.put.poznan.pl...

    > Juz nic...
    > Sprawdzilem u googla...
    > Jeszcze zbieram szczeke z podlogi...
    > Wynika z tego, ze na most Rocha nie da sie wjechac samochodem od strony
    > hotelu Ibis.

    Akurat mówiłem o odwrotnym kierunku, ale sprawdzę i ten.

  • 379. Data: 2012-05-20 17:52:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    cs.put.poznan.pl...

    cs.put.poznan.pl...

    > fakt - masz racje, jest tam C-13. Choc nie wiem od kiedy.

    Ja tam nigdy nic innego nie widziałem.
    Znak pionowy mógłbym przeoczyć, bo rowerem tam nie jeździłem, ale tak BTW:
    czy znak poziomy ma tu jakieś znaczenie?

    > Przepraszam - masz racje jest tam C-13, ale nie dotyczy on chodnika,
    > tylko jest ustawiony z prawej strony jezdni :-)

    Oj chyba jednak z lewej strony drogi rowerowej.
    Gdyby stał pomiędzy drogą rowerową a chodnikiem, to burzyłbyś się, że można
    w niego wjechać (poniekąd słusznie).
    Skoro nie ma pasa rozdziału między nimi, to lepiej (bezpieczniej) jest jak
    stoi tak jak teraz.

  • 380. Data: 2012-05-20 17:54:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup
    de2.news.atman.pl...

    > No.
    > A wiesz jakie maja tam fajne (nomen omen) DDR?

    Wiem.
    Za to nie wiem z jakich środków są robione.
    Idealnie byłoby, gdyby były z dobrwolnych składek rowerzystów na danym
    terenie.
    Sam bym chętnie wpłacił, żeby tylko kasa na drogi nie szła na ddr.