  • 521. Data: 2012-05-21 14:59:52
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-21 14:43, kakmar pisze:

    > Czemu wyciąłeś moje pytanie, skoro zdecydowałeś się coś odpisać?

    Potwierdzasz tylko to, co napisałem wcześniej.

  • 522. Data: 2012-05-21 15:06:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-21 14:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > przykro mi. Ale mowiłem serio - to był komplement.

    Dobra, dobra - ja też pisałem poważnie. Różnie to bywa w życiu
    i ludzie są różni. Do rozsądnych nigdy nic nie miałem (sam nieraz
    jeżdżę po chodniku ze względów bezpieczeństwa) i ten wypadek
    też nie zmieni mojego zdania o rowerzystach globalnie. Zresztą
    życzyłbym sobie i innym lepszych dróg/chodników/ścieżek/oznakowania
    itd. czy też mniejszej ilość baranów różnej maści, niezależnie od tego
    w jaki sposób się aktualnie poruszają.

  • 523. Data: 2012-05-21 15:09:57
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/05/2012 12:53, to wrote:
    > begin Michoo

    > id=img20120215111840.jpg

    > id=img20120215111840.jpg
    >
    > Rower w ogóle nie służy do jazdy po śniegu, jak ktoś ma takie hobby, to
    > niech sam sobie poodśnieża. Dlaczego całe miasto ma płacić za odśnieżanie
    > ścieżek dla garstki rowerzystów -- amatorów śniegu?

    Samochód nie służy do rozbijania. Dlaczego mam płacić za leczenie ofiar
    wypadków?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 524. Data: 2012-05-21 15:50:00
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Wiem, pedalarzon art. 24. u. 6 zawsze znika z kodeksu.

    Hehe, no wlasnie - piekne. Ulatwic wyprzedzanie a nawet sie zatrzymac
    aby je umozliwic.
    Czy ktos widzial "pedalarza", ktory sie do tego zastosowal?
    Ja w miescie nie widzialem.
    Na trasie zdarzylo sie. Ale widac swiadomosc
    rzeczywistosci jest wieksza na terenach niezurbanizowanych. A w miastach
    to juz same swiete krowy bez jakiegokolwiek instynktu samozachowawczego.
    --
    mk4

  • 525. Data: 2012-05-21 15:54:33
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Użytkownik T...@s...in.the.world ...

    > przytyk o łapaniu fuchy to nie ty?
    > Inne epitety był od innych osób - dlastego pytaem ogólnie WY

    Aaaa, faktycznie ja. :-)
    Ale zle wyciales chyba. Bo to byla bezposrednia odpowiedz na idiotyczna
    propozycje ciulania na samochod.

    --
    TA

  • 526. Data: 2012-05-21 16:23:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości grup
    On 21/05/2012 12:53, to wrote:
    d=img20120215111840.jpg

    Na razie mowimy nie o odsniezaniu, tylko o zgarnianiu sniegu.
    Jakby tak rowerzysci donosili na zarzady drog, a wlasciciele posesji
    wysuneli dodatkowo zadania finansowe, to by sie zaraz okazalo ze
    jezdni dla samochodow odsniezyc sie nie da, co moze i nie byloby takie
    zle.

    >Samochód nie służy do rozbijania. Dlaczego mam płacić za leczenie
    >ofiar wypadków?

    A placisz ? Na razie to w paliwie jest tyle podatkow ze finansuje
    drogi, leczenie, a jeszcze i na emerytow starcza. Zreszta pan minister
    juz zabral pieniadze na leczenie dodatkowo, a rozliczenia nie
    widzialem, mimo ze mialo byc.

    Z drugiej strony ... czemu mam placic za leczenie przeziebionych
    rowerzystow ? :-)

    J.

  • 527. Data: 2012-05-21 19:16:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > zaintrygowałęs mnie.
    > To kto decyduje o tym, czy stawia sie znak DDR czy ciag pieszo rowerowy w
    > przypadku sciezki takiej jak na moście teatralnym?

    Nie wiem, ale obstawiam projektanta drogi.

  • 528. Data: 2012-05-21 19:18:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > No nie zartuj.
    > Jezeli cos jest ekstremalnie niebezpieczne, tak jak piszesz,

    Nie, tak to Ty piszesz.
    Ja pisałem o bezpieczeństwie 100% (nie można przywalić w rowerzystę bo go
    fizycznie nie ma) vs nie-100% (można przywalić w rowerzystę bo fizycznie
    jest na jezdni).

    A to jakie teoryjki sobie do tego dorobiłeś to już nie moja brocha.

  • 529. Data: 2012-05-21 19:19:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > dopowiadajac - wlasnie znalazłem jakies stare zapiski a propos czasów
    > przejazdów i predkosci (czyzbyśmy jużkiedys takie dyskusje prowadzili :)
    >
    > Moje dane:
    > Dystans 7100km
    > Czas 350h z ułamkiem
    > Średnia 20,3km/h
    >
    > Ale nawet takie dane z imo dosc sporego dystansu sa obarczone błedem
    > Z jednej strony czesc była poza miastem, z drugiej strony niektore trasy
    > były po 100 i wiecej km

    No i właśnie o tym mówiłem, marginesy rzędu 1% obejmują takich fanatyków
    rowerów jak Ty.
    Nikt normalny tyle na rowerze nie jeździ, nie jesteś reprezentatywny dla
    ogółu.

  • 530. Data: 2012-05-21 19:21:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Dopiero w przyszłym tygodniu.
    > Ale za to we wtorek moge byc o której chcesz. Oczywiście w granicach
    > rozsądku. Czyli nie o 6.00 :)
    > Dokąd jedziemy?

    Tak jak było pisane, na Estkowskiego.
    Tyle że chyba żeby zmierzyć Twój czas będę musiał pojechać samochodem, bo ja
    na pewno średniej 20 nie wyciągnę, a nawet nie mam takowego zamiaru. ;-)