  • 551. Data: 2012-05-21 22:33:03
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 20 May 2012, to wrote:

    > begin MadMan

    > Ćpałeś?

    Nie, zakłada prawidłowe używanie sygnałów dzwiękowych.
    Nieprawidłowe niczym nie różni się od jadacych srodkowym pasem
    z Vmax "bo ja spowoduję że wszyscy pojada bezpiecznie" (to że
    sam łamie przepisy jest bez znaczenia, dla niego rzecz jasna).

    pzdr, Gotfryd

  • 552. Data: 2012-05-21 22:38:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 20 May 2012, to wrote:

    > begin MadMan

    > Ale Wy strachliwi jesteście, żałosne niedorajdy.

    Tak, po DDRkach strach jezdzić.
    Jeszcze kogos zabijesz.
    Zdecydowanie lepiej po jezdni (optymalne jest "jezdniowe" pobocze,
    ale w polskich miastach to rzadkosc).

    pzdr, Gotfryd

  • 553. Data: 2012-05-21 22:39:24
    Od: Sebastian Kaliszewski <...@b...spamu.informa.pl>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > A po co ci oswietlenie w miescie, zwlaszcza z przodu?

    Po to żeby pedalarza i jego pojazd niemechaniczny było widać. I nie zdjąć
    barana np. przy wyprzedzaniu, omijaniu przeszkody itp.

    \SK

  • 554. Data: 2012-05-21 22:53:11
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4fb9f1b1$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup
    de1.news.atman.pl...

    > Więc koniecznie musisz trollować?
    > To idź do kościoła nawracać katolików na jakąś lepszą religię.

    Aha,
    Chcesz powiedziec ze ta grupa to jakas sekta?

    A, to tak ja...
    --
    TA

  • 555. Data: 2012-05-21 22:55:46
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4fba78d7$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości grup
    7.0.0.1...

    > Nie, tak to Ty piszesz.
    > Ja pisałem o bezpieczeństwie 100% (nie można przywalić w rowerzystę bo go
    > fizycznie nie ma) vs nie-100% (można przywalić w rowerzystę bo fizycznie
    > jest na jezdni).

    Znaczy chcesz calkiem bezkolizyjnego ruchu, od wyjazdu z punktu a do
    dotarcia do punktu b?
    Obawiam sie ze to jaka utopia.

    --
    TA

  • 556. Data: 2012-05-21 23:02:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Gotfryd,

    Monday, May 21, 2012, 10:33:03 PM, you wrote:

> [...]
    > z Vmax "bo ja spowoduję że wszyscy pojada bezpiecznie" (to że
    > sam łamie przepisy jest bez znaczenia, dla niego rzecz jasna).

    Tylko na terenie zabudowanym wolno uzywać sygnału dźwiękowego tylko w
    sytuacji zagrożenia. Poza nim mogę sobie trąbić ile wlezie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 557. Data: 2012-05-21 23:15:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup
    de1.news.atman.pl...

    de1.news.atman.pl...

    > Aha,
    > Chcesz powiedziec ze ta grupa to jakas sekta?

    A Ty myślałeś, że stado baranów czekających na Twoje nawracanie?

    > A, to tak ja...

    Nie, bo mnie interesuje motoryzacja, a nie pedalarstwo, więc nie mylę grup.

  • 558. Data: 2012-05-21 23:16:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup

    > Znaczy chcesz calkiem bezkolizyjnego ruchu, od wyjazdu z punktu a do
    > dotarcia do punktu b?

    Miło by było, ale tak się nie da.
    Co nie znaczy, że nie warto eliminować z jezdni elementów na niej całkowicie
    zbędnych.
    Zwłaszcza jeśli suma sumarum te elementy wcale nie muszą na niej przebywać,
    gdyż są inne opcje.

  • 559. Data: 2012-05-21 23:20:01
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jpda85$cvv$153@usenet.news.interia.pl>,
    to <t...@i...pl> wrote:

    > begin Titus_Atomicus

    > Ale Ty durny jesteś. Taki rowerowy mkarwan.

    Masz na to jakies dowody czy tylko tak popierdujesz?
    W kazdym razie twoje zdanie nie jest dla mnie wiazace.

    --
    TA

  • 560. Data: 2012-05-21 23:21:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Sebastian,

    Monday, May 21, 2012, 10:39:24 PM, you wrote:

    > Po to żeby pedalarza i jego pojazd niemechaniczny było widać. I nie zdjąć
    > barana np. przy wyprzedzaniu, omijaniu przeszkody itp.

    Zaraz sie dowiesz, że masz prawo jazdy oddać, boś ślepy. Z pedalarzami
    się nie dyskutuje - plonkować trzeba szybko, szkoda nerwów.

    --
    Best regards,
    RoMan