    From: Zbylut <Z...@N...zzz>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Pendrive 16GB - prośba o poradę...
    Date: Tue, 24 Mar 2009 18:38:55 +0000 (UTC)

    Kamikazee zapodal(a):

    > Są darmowe programy do odzyskiwania danych
    > TestDisk - odzyskiwanie zamaznych partycji
    > PhotoRec - odzyskawanie plików z dysków twardych

    większość tych, które podałeś - jest do odzyskiwania skasowanych plików.
    U mnie była sytuacja, w której pendrive w ogóle nie był widziany przez
    system. Próbowałem wielu programów, najlepsze wyniki dał ten co kupiłem
    (za darmo można sprawdzić co odzyska, by uzyskać fizyczne pliki trzeba
    kupić). Wydatek 20EUR na ten program nie uważam za stracone pieniądze.

    --
    pozdrawiam, Zbylut