  • Data: 2016-06-24 09:55:08
    Temat: Re: Perfect - Ale w koło jest wesoło... Skąd takie słowa?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Tego to nie pamietam, ale w Spectrum juz sygnal z magnetofonu
    > celowo zmienial kolor obrzeza.

    Dlatego przypomniałem. Czy wręcz poinformowałem o wcześniej nieznanych
    faktach. Ja po prostu wylutowałem modulator i chciałem się wpiąć wprost
    z monitorem. Był plan założenia gniazda do niego. Wtedy zobaczyłem, że
    ścieżka od wejścia modulatora biegnie wprost do gniazada magnetofonowego.

    > No i mozna bylo po paskach popatrzec co leci :-)

    Rozumiem, że najwięksi hackerzy potrafili deasemblować transmisję
    w locie.

    --
    Jarek