    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Perfect - Ale w koło jest wesoło... Skąd takie słowa?
    Date: Tue, 28 Jun 2016 00:40:45 +0200

    HF5BS pisze:

    > Ładowanie programu
    > https://www.youtube.com/watch?v=clmjQrG-UPg
    > https://www.youtube.com/watch?v=ztkQMjdPtuQ
    > https://www.youtube.com/watch?v=k_Vvul-INT4
    >
    > Nie znalazłem w drugą stronę.

    Teraz mi się przypomniało, że mam w swoich zasobach coś takiego:

    http://www.old-computers.com/museum/computer.asp?c=2
    85

    Możliwościami obliczeniowymi przypomina ZX-81, pochodzi też z podobnego
    okresu. Ale jednak... No, wsponiałem już, że jak na mój gust, to te
    możliwości naówczas takie złe nie były. W przypadku tego komputera warto
    zwrócić uwagę na cenę. Nie wszyscy dziś pamiętaja kurs franka francuskiego,
    więc wyjaśnię, że to około 12 tysięcy złotych. Dzisiaj, bo trzydzieści
    lat temu znaczyło to więcej. Ale być może wtedy cena ta robiła mniejsze
    wrażenie, niż "pierszy komputer osobisty w cenie poniżej stu funtów".

    --
    Jarek