    From: "HF5BS" <h...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Perfect - Ale w koło jest wesoło... Skąd takie słowa?
    Date: Wed, 29 Jun 2016 10:19:30 +0200

    Użytkownik "ajt" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    news:5772eb22$0$15201$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie było aż tak źle. W tym samym czasie w Radioelektroniku ogłaszał się
    > gość, który je (8500) sprzedawał. Kupiłem, zrobiłem grę i nawet działała :)
    > Gdzieś toto jeszcze leży w piwnicy...

    A pamiętacie, ze tej gry były dwie wersje?
    Jedna, spotykana częściej prywatnie, licząca do 15, gdzie piłka cały czas się
    odbijała, jakoś tak, druga, do 11, gdzie po zakończonym meczu, dla piłki granice
    stawały się przenikalne - nie odbijala się od niczego, aż został zaczęty nowy "mecz".
    Zawsze mnie zastanawiało, skąd to... Wersję do 11 częściej spotykałem w automatach w
    kafejkach różnych.

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking