eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPhilips taką kaszanę odstawia? Czyli słuchawki, a właściwie, to ich kabel... › Re: Philips taką kaszanę odstawia? Czyli słuchawki, a właściwie, to ich kabel...
    From: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Philips taką kaszanę odstawia? Czyli słuchawki, a właściwie, to ich
    kabel...
    Date: Sat, 18 Aug 2012 16:27:30 +0200

    "Anerys" <s...@s...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:502f9ca8$1@news.home.net.pl...

    > Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jak pisałem, nie mam zapędów audiofilskich. I nie zamierzam się z tego
    > tłumaczyć.

    E, nie chodzi mi o audiofilię, sam używam przy kompie Sennheiserów HD 407,
    które również w klasie Sennsheimerów są badziewiem - jedyne 19,90 Euro.
    Muzyki z wykorzystaniem słuchawek nie słucham, mimo że kiedyś szarpnąłem się
    na Sennheiser PC360. Ale na Philipsy to nawet patrzeć nie chcę. Ta firma
    zeszła jak i cała Holandia na dziady. M

    > A kto ci nagadał, że się męczyłem? Badziewie? No i co?

    A wiem, że się namęczyłeś, bo sam kiedyś takowe kable próbowałem sztukować.
    Robota dla niewolnika.... A co się człowiek naklnie...

    0/11737 to śmiech

> [...]
    > ma na rynku słuchawek, jakich bym oczekiwał - że 1. Mikrofon będzie
    > odchodził od prawej słuchawki, nie od lewej, jak we wszystkich chyba
    > obecnych, 2. kabel też będzie odchodził od prawej słuchawki, nie od lewej,
    > ostatecznie, może zwisać po równo z obu, ale wolałbym nie. Nawet nie o
    > cenę chodzi, tylko takich po prostu nie ma.
    > Mam jeszcze jedne słuchawki, ale one to komputerówki, mikrofon jest w
    > kostce z regulatorem głośności na kablu. A te, to są do mp3, z którym
    > chodzę po mieście. Jako, że słuch, to moje zawodowe narzędzie pracy, nie

    Hmm, słuch jest Twoim narzędziem pracy i chodzisz po mieście słuchając mp3?
    Pozwalam sobie nie komentować.