  • Data: 2018-07-10 12:52:35
    Temat: Re: Phreaking, urmety, darmofon, KF, bekacz itd ;)
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-05 o 12:53, sundayman pisze:

    > Żeby toto sprawdzić, kolega wziął radio i łaził po osiedlu a ja do
    > mikrofonu wygadywałem jakieś głupoty w rodzaju "solidarność planuje
    > wysadzenie posterunku Milicji".
    >
    > Tak się bawiliśmy z godzinkę, dwie przekonani, że nikt tego nie słucha -
    > częstotliwość była gdzieś pomiędzy stacjami na FM.
    >
    > Jakie było nasze zaskoczenie, gdy z okna zauważyłem milicyjne autko z
    > anteną na dachu krążące po osiedlu. Drugie widział kolega w innym miejscu.
    >
    > Na szczęście nie zdążyli namierzyć chyba, bo nie przyszli :)

    Godzinkę, mówisz? Dziś czytałem w mediach, że na Bemowie ktoś zakłóca
    sieć Orange, że to jest jakiś nielegalny nadajnik (da się tak zakłócić
    tylko jedną sieć?) i że namierzenie potrwa do końca sierpnia.

    http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,2365099
    8,ktos-zaglusza-siec-orange-na-bemowie-szukaja-niele
    galnego-nadajnika.html

    MJ