  • 121. Data: 2014-10-05 12:32:02
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem.
    Od: "Witolko" <x...@w...pl>

    Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości
    news:m0r1u6$nvv$1@usenet.news.interia.pl...

    > Tak piekna pulapka. Pololeniowe odbieranie wszelkich praw.

    Co ty pi....sz ?
    Kto ci naopowiadał takich bredni ?

    > Widac ciebie cieszy, ze jak to mowisz "nasze dzieciaki..." a mnie to
    > przeraza, ze nastepuje taka wlasnie indoktrynacja i takim nieczystym
    > sposobem wprowadza sie rozne watpliwe regulacje.
    > mk4

    Facet, co ty bredzisz ?
    Jaka indoktrynacja ?
    Jakie nieczyste sposoby ?
    Jakie wątpliwe regulacje ?
    Zanim odpowiesz to sprawdź o czym jest wątek.

  • 122. Data: 2014-10-05 12:36:10
    Od: "Witolko" <x...@w...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Może taki, że na ringach i ekspresówkach zazwyczaj nie ma przejść dla
    > pieszych, a na drogach gdzie te przejścia są, jest mniejsze natężenie ruchu?
    > Maciek

    To po co wprowadzili przepis o pierwszeństwie pieszego oczekującego/wchodzącego ?

  • 123. Data: 2014-10-05 12:54:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Witolko" <v...@b...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    a.pl...

    > Jaki to ma związek z pierwszeństwem dla pieszych
    > obowiązującym w Francji ?

    Zasadniczy.
    Skoro przejściami dla pieszych nie blokuje się ruchu tranzytowego, to
    łatwiej można podjąć decyzje o utrudnieniach w ruchu lokalnym.

  • 124. Data: 2014-10-05 12:56:14
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jawi" <t...@p...com> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Nooo,
    > Właśnie po to ma być ten przepis. Przepuszczamy wszyscy, i słusznie.

    Jak ktoś ma tego typu pomysły, to niech jeździ PKS-em i reguluje prawa
    rządzące wsiadaniem do autobusów.
    KAPELUSZ PLONK WARNING

  • 125. Data: 2014-10-05 12:57:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Witolko" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości

    > Co ty pi....sz ?
    > Kto ci naopowiadał takich bredni ?

    Czysta prawda.
    To jest zamach na nasze (kierowców) prawa.
    I każdy kto jeździł po drogach kilkanaście lat temu, widzi te zmiany na
    gorsze.
    Smarkaczy których dopiero prawko dostali nikt o zdanie nie pyta - to tak
    jakbyście dalej chcieli się udzielać.

    > Facet, co ty bredzisz ?
    > Jaka indoktrynacja ?
    > Jakie nieczyste sposoby ?
    > Jakie wątpliwe regulacje ?
    > Zanim odpowiesz to sprawdź o czym jest wątek.

    To Ty bredzisz.
    KAPELUSZ PLONK WARNING

  • 126. Data: 2014-10-05 12:58:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jawi" <t...@p...com> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Dla Ciebie auto bo większe i szybsze, kierowca w aucie bardzo bezpieczny w
    > stosunku do pieszego ma pierwszeństwo z tego właśnie powodu?. I
    > pieszego/rowerzystę nazywasz głupkiem.

    Głupkami nazywam tych, którzy chcieliby większych praw jako gość od
    gospodarza.

  • 127. Data: 2014-10-05 12:59:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Witolko" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > To po co wprowadzili przepis o pierwszeństwie pieszego
    > oczekującego/wchodzącego ?

    Ekomoda taka.
    Głupia, szkodliwa i wręcz chora.
    Tak jak wszyscy którzy się za nią opowiadają.

  • 128. Data: 2014-10-05 13:08:01
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-10-05 12:32, Witolko wrote:
> [...]
    > Jakie nieczyste sposoby ?
    > Jakie wątpliwe regulacje ?
    > Zanim odpowiesz to sprawdź o czym jest wątek.

    Cos chyba z oczami masz - a moze i nie z oczami ;). Przeczytaj jeszcze
    raz moj post ze zrozumieniem - zwlaszcza to co jest w nawiasie - to dla
    takich napalencow jak ty ten nawias. Niestety pomimo, ze nawias tam jest
    to do ciebie jego tresc nie dotarla...

    --
    mk4

  • 129. Data: 2014-10-05 13:17:03
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > [...]
    >
    > Mniej złe, niż domniemywanie sobie pierwszeństwa które jest dziś.

    Przecież to by było tylko odwrotnie...

    > Bo to teza że "jemu nie wolno wejść więc ja mogę jechać" jest
    > wypadkogenna.

    ... czyli "jemu nie wolno jechać więc ja mogę wejść"

    I właśnie opisywałem sytuację w której tak mogło być. Jakiś pustak ostro
    hamując zatrzymał się przed przejściem by wymusić na jadących z naprzeciwka
    zatrzymanie. Ten przede mną wcale nie domniemywał pierwszeństwa, ale był za
    blisko by bezpiecznie zahamować. I pieszy wcale nie pchał się na przejście
    bo wszystkich samochodów które miały przejechać było trzy.

    > Coś w stylu linii zatrzymania na placu przed marketem,
    > nie wspartej przez A-7 (jak porównać z ruchem pojazdów).
    > Rozwiązanie bezpieczne wymaga, aby pierwszeństwo miała *jedna*
    > strona,

    To by musiał samochód mieć to pierwszeństwo bo się nagle nie jest w stanie
    zatrzymać.

    > z kolei do przechodzenia z ustąpieniem pierwszeństwa przez
    > pieszego wcale nie trzeba żadnych przejść - nieporozumienie leży
    > w tym miejscu, postulat ustąpienia przez pieszego sprowadza się
    > do marnowania farby i znaków.

    Przejścia są po to oznakowane by kierujący samochodem mógł przewidzieć, że
    właśnie tam mogą być piesi a nie po to by ci piesi mieli pierwszeństwo.

    > Pewnie dlatego Anglicy masowo przyjeżdżają do Polski popracować
    > na zmywaku :P

    Jeśli zmywak jest miarą cywilizacji ...

    > (przypomnę, że to taki kraik w którym piesi mają
    > pierwszeństwo na pasach, dopuszczalne stężenie alkoholu jest
    > cztery razy większe niż w Polsce, za przejście na czerwonym
    > *z nieutrudnieniem ruchu* innych nie ma mandatu, a wypadkowość
    > mają coś dwa razy mniejszą niż w Polsce).

    I mają jeszcze ruch lewostronny.

  • 130. Data: 2014-10-05 14:08:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jawi,

    Sunday, October 5, 2014, 9:53:47 AM, you wrote:

    > Nooo,
    > Właśnie po to ma być ten przepis. Przepuszczamy wszyscy, i słusznie.

    Będą trupy. Mnóstwo. I niewinni ludzie w więzieniach. Bo matolstwo już
    przy obecnych przepisach włazi na przejścia prosto pod koła. A jak
    sobie wbiją w te ostatnie 3 szare komórki, że mają bezwzględne
    pierwszeństwo, to z pełnym przekonaniem, że samochód może przecież
    stanąć w miejscu, będę włazić pod koła.

    Jak tylko ten kretyński przepis wejdzie, to kupuję kamerkę do samochodu.

    --
    Best regards,
    RoMan