  • 1. Data: 2014-10-01 20:44:27
    Temat: targeo na androida jedna wielka kupa
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    Targeo, jak wiadomo korzysta z tych samych map co Automapa. Do automapy
    mam szacunek, pomimo że już nie używam - aktualizacje na WM za drogie,
    na androidzie darmówek od groma. Chiałem sobie połączyć zalety automapy
    i zalety czegoś co jest za darmo. W sam raz targeo na androida. Skoro
    mapy i tak są z internetu, to miałem nadzieje że są aktualne. boleśnie
    się przekonałem że nie. Najpierw na trasie pi razy oko pomiędzy Kielcami
    a Olkuszem zostałem wprowadzony w ślepą uliczkę bo remont mostu, drugi
    raz w rozkopanej Dąbrowie Górniczej. W głowie mi się nie mieści, jak
    można "serwować" nieaktualne mapy. Totalna załamka, nie polecam.

    ToMasz

  • 2. Data: 2014-10-01 21:26:42
    Temat: Re: targeo na androida jedna wielka kupa
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > rozkopanej Dąbrowie Górniczej. W głowie mi się nie mieści, jak można
    > "serwować" nieaktualne mapy. Totalna załamka, nie polecam.

    To co jest w koncu "be", AM do ktorej masz szacunek czy Targeo bo piszesz,
    ze to te same mapy ?

  • 3. Data: 2014-10-01 21:45:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości grup
    > witam
    > Targeo, jak wiadomo korzysta z tych samych map co Automapa.

    Nie tych samych, tylko tego samego producenta.
    Ale dużo starszych.

  • 4. Data: 2014-10-01 22:30:45
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 1 Oct 2014 21:45:53 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Nie tych samych, tylko tego samego producenta.
    >Ale dużo starszych.

    Na targeo.pl jest rondo koło mojego domu, które to rondo zostało
    oddane do ruchu jakieś półtora miesiąca temu.
    Problem leży tu pewnie w innym miejscu - aplikacja na Androida nie ma
    obsługi LD i nie uwzględnia czasowych zmian w ruchu, w odróżnieniu do
    AM czy targeo.pl na www.

    Swoją drogą to nie wiem nawet o jaką aplikację chodzi ToMaszowi, bo
    ani na targeo.pl, ani w sklepie googla nic nie znalazłem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2014-10-01 22:33:13
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 01 Oct 2014 22:30:45 +0200, jerzu
    <t...@i...pl> wrote:

    >Swoją drogą to nie wiem nawet o jaką aplikację chodzi ToMaszowi, bo
    >ani na targeo.pl, ani w sklepie googla nic nie znalazłem.

    A, już znalazlem: targeo.mobi. "Aplikacja jest niezgodna ze wszystkimi
    Twoimi urządzeniami." - tyle z testów :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2014-10-01 22:46:35
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-10-01 20:44, ToMasz pisze:
> [...]
    > raz w rozkopanej Dąbrowie Górniczej. W głowie mi się nie mieści, jak
    > można "serwować" nieaktualne mapy. Totalna załamka, nie polecam.

    Jaka płaca taka praca;]

  • 7. Data: 2014-10-02 09:21:38
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-01 22:30, jerzu pisze:

    > Problem leży tu pewnie w innym miejscu - aplikacja na Androida nie ma
    > obsługi LD i nie uwzględnia czasowych zmian w ruchu, w odróżnieniu do
    > AM czy targeo.pl na www.

    http://www.automapa.pl/?PEI=249964&

    GŁÓWNE FUNKCJE I CECHY

    ? POKONASZ KORKI!

    ? AutoMapa Android to najskuteczniejsze połączenie map off-line i danych
    drogowych on-line. Mapy dostępne są zawsze. Nawet, gdy nie ma zasięgu
    GSM ani Wi-Fi. Dostęp do sieci dodaje LiveDrive! czyli nawigację z
    uwzględnieniem aktualnej sytuacji drogowej a nawet z automatyczną zmianą
    kierunkowości oraz czasowym zamykaniem i otwieraniem dróg.

    ? Prognozy ruchu drogowego (SmartRoutes) opracowane na podstawie m.in.
    danych z jazdy innych użytkowników. Dane zbierane są codziennie z ponad
    4 mln km jazd po polskich drogach
    ?Aktualne dane o ruchu i utrudnieniach (LiveDrive!) przesyłane co 2 minuty
    ? Inteligentne trasy wyznaczane dzięki połączeniu SmartRoutes z LiveDrive!
    ? Wizualizacja natężenia ruchu drogowego i innych bieżących utrudnień

    Może kup licencję a nie darmową z torrentów :)

    Dla ułatwienia pokieruję, odpalasz Automapę > ustawienia (takie trybiki
    po prawej) > trasa > Traffic LiveDrive i tu masz opcę Wymieniaj dane, o
    zasięgu Mały/Średni/Duży

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2014-10-02 18:56:59
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 02 Oct 2014 09:21:38 +0200, Chris <a...@g...pl> wrote:

> [...]

    "Problem leży tu pewnie w innym miejscu - aplikacja na Androida nie ma
    obsługi LD i nie uwzględnia czasowych zmian w ruchu, w odróżnieniu do

    Czytasz ze zrozumieniem? Chodziło mi o aplikację, o której pisze
    ToMasz, czyli targeo.mobi.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2014-10-03 13:51:26
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-01 22:33, jerzu pisze:

    > A, już znalazlem: targeo.mobi. "Aplikacja jest niezgodna ze wszystkimi
    > Twoimi urządzeniami." - tyle z testów :)

    Nie masz czego żałować - wyjątkowe paskudztwo.

  • 10. Data: 2014-10-03 14:02:25
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-02 18:56, jerzu pisze:

    > Czytasz ze zrozumieniem? Chodziło mi o aplikację, o której pisze
    > ToMasz, czyli targeo.mobi.

    Sorry mój błąd.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl