  • Data: 2016-02-07 19:22:50
    Temat: Re: Pierwszy samochód do 7 tys - beznyna
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.02.2016 15:13, cef wrote:

    > Tylko po to, żeby pokazać, że przeginamy.

    > Ale ja nie mówię, że trzeba wymieniać.
    > Tylko, że nie jest już bezawaryjny.

    To masz trochę spaczone pojęcie awaryjności - to nie są rzeczy które
    skutkują od razu awarią. Po prostu jak sam spradzasz od czasu do czsu to
    zobaczysz, a jak nie to ci na przeglądzie powiedzą, że trzeba zrobić.
    Jak nie zrobisz to rzeczywiście kiedyś ci puści i płyn wyleci. Ale to
    już twoje zaniedbanie. Nawet w instrukcji stoi napisane, że trzeba
    sprawdzić co X kkm.

    > Realne.

    Jakoś mało. Nawet jak jedziesz na pierwszy przegląd to zwykle coś w ASO
    wymienią. Awaria? No nie. Ale wymienić by wypadało.

    Shrek.