eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPierwszy weekend:Apple sprzedaje ponad 10 milionów iPhone6 › Re: Pierwszy weekend:Apple sprzedaje ponad 10 milionów iPhone6
  • Data: 2014-09-22 23:51:10
    Temat: Re: Pierwszy weekend:Apple sprzedaje ponad 10 milionów iPhone6
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/22/2014 3:13 PM, atm wrote:

    > tutaj - skala. W przypadku poprzednich premier ten preceder nie mial az
    > takich rozmiarow.

    pewnie az takiej nie, ale juz od paru lat obserwuje pod applestorami
    kolejki zlozone z prawie samych chinczykow.

    > No tak, maja Chinczykow.

    > Dobrze to co sie teraz stalo podsumowuje tekst z zalaczonego przez
    > Ciebie filmiku (0:34):
    > Gone was the spirit and
    > excitement from years past.
    > These lines are now about
    > something else entirely.

    o tym wlasnie caly czas pisze i staram sie doszukac, gdzie tu sa iDioci
    i fanboje, z ktorych sie tak smialismy po pierwszym wideo z kolejka?

    > Cos takiego mialo miejsce w swiecie telefonow komorkowych?

    tak. z tabletem blackberry jak zrobili przecene i okazalo sie, ze da sie
    androida czy linuxa zainstalowac. <rs>