    From: Rafal Jankowski <r...@d...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Pietnuje Microsofta
    Date: Sun, 05 Sep 2004 01:00:48 +0200

    Użytkownik Andrzej P. Wozniak napisał:
    > Osoba podpisana jako Rafal Jankowski <r...@d...pl> w artykule

    > Po pierwsze, po co przypominasz starocie?

    Właśnie przyszedł mi do głowy pomysł aby złożyć ofertę na stworzenie
    portalu gopherowego dla pewnej fabryki gofrów, jednak brak obsługi
    gophera w IE mój pomysł skazuje z góry na niepowodzenie i uznałem, że
    jest to również problem światowego Internetu. W archiwum nic na ten
    temat nie znalazłem więc pozwoliłem sobie napisać o tym na grupę. Jak
    już było to sorry.

    > Po drugie, może ja słabo znam angielski, ale tam wyraźnie napisano o
    > kłopotach z dostępem do gophera tylko przy _włączonym_ _automatycznym_
    > wykrywaniu proxy. Czyli bez proxy lub z proxy ustawionym ręcznie
    > wszystko działało. Gdzie tam masz napisane o luce w obsłudze protokołu
    > gophera lub o uniemożliwieniu dostępu _bez_ proxy?

    U mnie w IE gopher bez proxy nie działa niezależnie od ustawienia
    automatycznego wykrywania proxy. Rzeczywiście na stronie do której
    podałem link jest napisane o niedziałaniu przy włączonym ustawieniu
    automatycznego wykrywania proxy. Jeśli uważasz, że to poważne
    niedopatrzenie możesz napisać do MS aby stworzyli drugą stronę o
    niedziałaniu gophera przy _wyłączonym_ _automatycznym_ wykrywaniu proxy.