    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Pilne pilne pilne
    Date: Wed, 14 Oct 2015 00:41:26 +0200

    On 14.10.2015 00:07, Andrzej Jarzabek wrote:

    > Może elektroniczne dokumenty lub nośniki można zdeponować u notariusza?

    Obstawiam, że wyrażenie
    "w danym czasie w danym czasie" oznacza
    " w danym czasie w danym miejscu", czyli chce pokazać,
    że ktoś trzymał jakiegoś pdfa na stronie.

    Jak to robi z www? Webarchive? Pojęcia nie mam, a mogło
    by to zasugerować rozwiązanie z pdf. Niektóre webcache, np google,
    trzymają tekstową wersję pdfów. Po co też by się przydało. Dowód
    w sądzie, ochrona własności intelektualnych, flame w internecie?

    Hmm, web.archive.org całkiem nieźle sobie poradziło:

    https://web.archive.org/web/20151013224037/http://ww
    w.um.warszawa.pl/sites/default/files/wniosek_do_RW.p
    df

    Patrząc po pośpiechu wyrażonym pomyłkami w treści, brakiem precyzji
    i interpunkcji (serio, musiałem to dwa razy czytać, oprzecinkowania
    "określony co do treści" bardzo brakuje) wnioskuj, że temat już
    nieaktualny:/

    pzdr
    bartekltg