  • Data: 2016-09-21 11:33:14
    Temat: Re: Pisanie programów do obliczeń symbolicznych
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.09.2016 11:18, slawek wrote:

    > ???

    > Pogubiłeś się. Nemrod dał przykład A. Ja dałem inny przykład B. Nemrod
    > określił B jako łatwy do rozwiązania na kartce papieru. Ty poparłeś
    > Nemroda co do oceny przykładu B. Choć być może chciałeś w istocie rzeczy
    > ocenić A.

    Nie ja. Popatrz, na co odpisuję:

    Nemrod:
    *> Zastosowanie to chyba sprawdzanie umiejętności przedszkolaków. Tutaj
    *> nawet po 50 poziomach nawiasów program się wywala. A co do dopiero by
    *> było przy setkach albo tysiącach?
    Ja
    *Akurat podałeś problem łatwy do rozwiązania na kartce,
    *ale kosztowny dla głupiego programu.

    Widzisz fragment o poziomach nawiasów? To nie ma nic wspolnego
    z czterokolorowaniem. Nemrod mówi tu o swoim przykładzie z wielomianem
    wielu zmiennych. I do tego fragmentu się tam odnoszę.

    pzdr
    bartekltg