    From: "Maciek" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play Fresh
    Date: Wed, 25 Mar 2009 00:06:02 +0100

    Użytkownik "chmiel199" <c...@W...gazeta.pl> napisał
    > Czy ktos moglby powiedziec mi co jest w tym takiego rewelacyjnego.

    A to jakaś oferta musi być od razu rewelacją, żeby uznać ją za lepszą dla
    _określonej_grupy_odbiorców_ ?

    > abonament w plusie, polaczenia do wszystkich (oprocz play) po 43gr brutto,
    > sms
    > 18gr brutto, polaczenia miedzy bliskimi (w ramach konta) 3000 minut za 15
    > zl
    > (to koszt wszystkich dla telefonow, wiec w przeliczeniu na sztuke to koszt
    > 4zl
    > miesiecznie za te 3000min) telefon Nokia E71, ktory przy abonamencie
    > 91,50zl
    > brutto kosztuje okolo 100zl brutto.

    A wykorzystujesz _wszystkie_ minuty? Równo, co miesiąc? Czy dopłacasz coś do
    kwoty abonamentu?

    > Od razu wyjasniam ze w mojej ocenie zabawy w kody, zdrapki, wysylanie
    > smsow w
    > celu zamowienia pakietow, wysylanie innych smsow by sprawdzic ile mam na
    > koncie, sa zabawami dla dzieci a nie powaznych, doroslych ludzi.

    Hmm... A ja się dziwiłem lekarzom, że patrząc w moją metrykę (37 lat) mówią
    zawsze "przecież pan jest taki młody". A tu proszę! Obcy człowiek i od razu
    "ty jeszcze dziecko jesteś!"

    > Nie ukrywam ze sporym argumentem anty playowym jest to ze polaczenia do
    > niego
    > sa 2-3 razy drozsze niz do pozostalych sieci. Co z tego ze ja oszczedzam
    > jesli
    > ktos inny placi ekstra za to by ze mna porozmawiac.

    To jest okres przejściowy. Zawsze też możesz zapytać swojego opa, czemu do
    jednej sieci płacisz drożej niż do wszystkich innych. Ciekawe co Ci odpowie
    Twój tani operator? Stawiam piwo, że nie użyje pojęcia "wolny rynek" ani
    "uczciwa konkurencja" :>

    > Reasumujac, czy mam naprawde takie kiepskie warunki ze miesiecznie trace
    > kupe
    > szmalu przez to ze nie mam PLAY na karte?

    A gdy jutro stracisz pracę, żona Ci się zacznie puszczać, dzieci zaczną
    wołać do Ciebie "Wujek!" to skąd wytrzaśniesz swoje "91,50zl brutto"? Albo
    kilkakrotnie więcej na karę umowną?

    > ps. nie jestem PRowcem jakby ktos tak pomyslal.

    pozdrawiam,
    Kubali 25 (jeszcze do grudnia ale tylko dlatego, że nie opłaca mi się rwać
    umowy)
    Fresh
    TopFirma300 bo pracodawca wręczył
    TT - właśnie sprzedaję jako upragniony koniec wątpliwej jakości "przygody" z
    Erą.

    P.S. Zgadnij co w grudniu zrobię z Kubalą? :P