  • 1. Data: 2009-03-24 22:10:30
    Temat: Play Fresh
    Od: "chmiel199" <c...@W...gazeta.pl>

    witam,

    Czy ktos moglby powiedziec mi co jest w tym takiego rewelacyjnego. Mam
    abonament w plusie, polaczenia do wszystkich (oprocz play) po 43gr brutto, sms
    18gr brutto, polaczenia miedzy bliskimi (w ramach konta) 3000 minut za 15 zl
    (to koszt wszystkich dla telefonow, wiec w przeliczeniu na sztuke to koszt 4zl
    miesiecznie za te 3000min) telefon Nokia E71, ktory przy abonamencie 91,50zl
    brutto kosztuje okolo 100zl brutto.

    Od razu wyjasniam ze w mojej ocenie zabawy w kody, zdrapki, wysylanie smsow w
    celu zamowienia pakietow, wysylanie innych smsow by sprawdzic ile mam na
    koncie, sa zabawami dla dzieci a nie powaznych, doroslych ludzi.

    Nie ukrywam ze sporym argumentem anty playowym jest to ze polaczenia do niego
    sa 2-3 razy drozsze niz do pozostalych sieci. Co z tego ze ja oszczedzam jesli
    ktos inny placi ekstra za to by ze mna porozmawiac.

    Reasumujac, czy mam naprawde takie kiepskie warunki ze miesiecznie trace kupe
    szmalu przez to ze nie mam PLAY na karte?

    pozdrawiam,
    ps. nie jestem PRowcem jakby ktos tak pomyslal.

  • 2. Data: 2009-03-24 22:12:37
    Temat: Re: Play Fresh
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gqblom$65i$1@inews.gazeta.pl, *chmiel199* wrote:

    > ps. nie jestem PRowcem jakby ktos tak pomyslal.

    urzekla mnie twoja historia...
    To po co tu piszesz?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-03-24 22:17:38
    Od: "chmiel199" <c...@N...gazeta.pl>

    Powiew weny, kontemplacja, zaduma. To wystarczy.

  • 4. Data: 2009-03-24 22:29:31
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    chmiel199 pisze:
    > witam,
    >
    > Czy ktos moglby powiedziec mi co jest w tym takiego rewelacyjnego. Mam
    > abonament w plusie,
    w cenie....prawie 100zł?

> [...]
    > miesiecznie za te 3000min) telefon Nokia E71, ktory przy abonamencie 91,50zl

    przy 91zł abo, 43gr. to nie jest rewelacja. Może Tobie są potrzebne
    połączenia "miedzy bliskimi" ale jak widać wielu wybiera inny profil.

    > Od razu wyjasniam ze w mojej ocenie zabawy w kody, zdrapki, wysylanie smsow w
    > celu zamowienia pakietow, wysylanie innych smsow by sprawdzic ile mam na
    > koncie, sa zabawami dla dzieci a nie powaznych, doroslych ludzi.

    masz prawo do takiej oceny. Z drugiej strony nie bawisz sie w smsy, za
    to wiecej płacisz.

    > Nie ukrywam ze sporym argumentem anty playowym jest to ze polaczenia do niego
    > sa 2-3 razy drozsze niz do pozostalych sieci.

    źródło informacji prosimy

    > Co z tego ze ja oszczedzam jesli
    > ktos inny placi ekstra za to by ze mna porozmawiac.

    no niewiem, moze by tak z benzyną zrobić, albo dochodami sie podzielić?
    co z tego ze Ty wygrywasz na giełdzie, skoro ktoś musi stracić.....

    > Reasumujac, czy mam naprawde takie kiepskie warunki ze miesiecznie trace kupe
    > szmalu przez to ze nie mam PLAY na karte?

    Skoro wybrałeś taką taryfe jak masz, nie lubisz pakietów, porzebujesz
    3000 minut za 15zł to masz idealna taryfe i Play powinien Cie
    interesować jak sanki w lipcu..
    ToMasz

  • 5. Data: 2009-03-24 22:48:00
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "chmiel199" <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    >
    > Czy ktos moglby powiedziec mi co jest w tym takiego rewelacyjnego. Mam
    > abonament w plusie, (...)

    Nic. No nic. Nic.
    Dlaczego?
    No bo to nie Plus - a wiadomo , że Plus to Plus, że to sieć nie dla
    wszystkich
    Tu trzeba mieć kasę żeby mieć Plusa. A nie każdego na to stać.
    To nie abonament - wiadomo abonament to dla macho. MACHO. Stać na to
    byle gołodupca? No nie. Taki abonametowiec to jest gość. Dostaje od
    partnera-opa
    minuty, kilobajty .... no coś tam jeszcze.
    A komóra ? - full wypas. No i nie taki ochłap za złotówkę. Za ... za jakieś
    tam grosze.

    A taki freszowiec? No chodzi to to po swiecie z lichą komórczyną po tatusiu,
    z pięcioma złociszami na koncie, ściubi te liche minutki i esemeski za marne
    grosiki bo nie stac go na gest. Drapie te zdrapki jak w piaskownicy. No
    dzieciak.
    Bo każdy prepaidowiec to dzieciak. A przynajmiej niedorostek.

    No, to już chyba dowartościowałem biednych ludzi o niskiej samoocenie.
    Teraz tylko Wy wymyślcie jakąś nalepkę na czoło, że gość jest lepszy
    bo funduje niezłą kasę udziałowcom i pracownikom plusa/oranga/ery & co.
    Po co? Bo za cholerę nie mozna go odróżnić na ulicy od tych egoistycznych
    freszowców
    co to nie chcą być sponsorami bonusów pracowniczych. No i powoduje to dalszą
    frustrację
    naszego MACHO.

    tl - prepaidowiec z wyboru

  • 6. Data: 2009-03-24 23:06:02
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "chmiel199" <c...@W...gazeta.pl> napisał
    > Czy ktos moglby powiedziec mi co jest w tym takiego rewelacyjnego.

    A to jakaś oferta musi być od razu rewelacją, żeby uznać ją za lepszą dla
    _określonej_grupy_odbiorców_ ?

> [...]
    > 4zl
    > miesiecznie za te 3000min) telefon Nokia E71, ktory przy abonamencie

    A wykorzystujesz _wszystkie_ minuty? Równo, co miesiąc? Czy dopłacasz coś do
    kwoty abonamentu?

> [...]
    > celu zamowienia pakietow, wysylanie innych smsow by sprawdzic ile mam na
    > koncie, sa zabawami dla dzieci a nie powaznych, doroslych ludzi.

    Hmm... A ja się dziwiłem lekarzom, że patrząc w moją metrykę (37 lat) mówią
    zawsze "przecież pan jest taki młody". A tu proszę! Obcy człowiek i od razu
    "ty jeszcze dziecko jesteś!"

> [...]
    > jesli
    > ktos inny placi ekstra za to by ze mna porozmawiac.

    To jest okres przejściowy. Zawsze też możesz zapytać swojego opa, czemu do
    jednej sieci płacisz drożej niż do wszystkich innych. Ciekawe co Ci odpowie
    Twój tani operator? Stawiam piwo, że nie użyje pojęcia "wolny rynek" ani
    "uczciwa konkurencja" :>

    > Reasumujac, czy mam naprawde takie kiepskie warunki ze miesiecznie trace
    > kupe
    > szmalu przez to ze nie mam PLAY na karte?

    A gdy jutro stracisz pracę, żona Ci się zacznie puszczać, dzieci zaczną
    wołać do Ciebie "Wujek!" to skąd wytrzaśniesz swoje "91,50zl brutto"? Albo
    kilkakrotnie więcej na karę umowną?

    > ps. nie jestem PRowcem jakby ktos tak pomyslal.

    pozdrawiam,
    Kubali 25 (jeszcze do grudnia ale tylko dlatego, że nie opłaca mi się rwać
    umowy)
    Fresh
    TopFirma300 bo pracodawca wręczył
    TT - właśnie sprzedaję jako upragniony koniec wątpliwej jakości "przygody" z
    Erą.

    P.S. Zgadnij co w grudniu zrobię z Kubalą? :P

  • 7. Data: 2009-03-25 00:00:52
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    >
    > Czy ktos moglby powiedziec mi co jest w tym takiego rewelacyjnego. Mam
    > abonament w plusie, polaczenia do wszystkich (oprocz play) po 43gr brutto,

    To zawsze gorzej niz 29 gr brutto do wszystkich *łącznie* z Play - a coraz
    wiecej numerow bedzie w Play :)

> [...]
    > celu zamowienia pakietow, wysylanie innych smsow by sprawdzic ile mam na
    > koncie, sa zabawami dla dzieci a nie powaznych, doroslych ludzi.
    Kody zdrapki?
    A co to takiego? Dorosli ludzie maja konta w bankach z internetowymi
    serwisami transakcyjnymi oraz karty planicze i za ich pomoca doladowuja

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-03-25 00:10:19
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > 4zl
    > miesiecznie za te 3000min) telefon Nokia E71, ktory przy abonamencie

    A to cos dziwnie tanio ten telefon, bo dla klienta z ulicy kosztuje jakies
    900zl w taryfach biznesowych, a ja nie dawno zaplacilem 240zl brutto w
    podobnym abonamencie tylko dla tego, ze to juz pare lat, no i te polaczenia
    jakies niezgodne z oficjalna oferta. :-)

    > Reasumujac, czy mam naprawde takie kiepskie warunki ze miesiecznie trace
    > kupe
    > szmalu przez to ze nie mam PLAY na karte?

    Zalezy co dla kogo jest kupa kasy. Jezeli 20zl miesiecznie wiecej jest kupa
    kasy to i owszem powinies zaczac sie przejmowac.
    Jesli chodzi o mnie, to nie mam czasu latac za doladowaniami i kartami.
    Potrzebuje dzialajacego telefonu caly czas bez zdziwien, ze o czyms
    zapomnialem. Wystarczajaco duzo rzeczy musze pamietac, zeby przejmowac sie
    jakims tam telefonem. Choc przyznac trzeba, ze rozbierznosc w kosztach
    polaczen jest co najmniej duza. Na pocieszenie mam tani telefon jakiego
    potrzebuje. Co tam najwyzej po roku w ramach abonamentu zmienie taryfe na
    nowa, o ile taka w Plusie bedzie. :-) Corce kupilem karte Play za 5zl, bo
    mloda jeszcze, ale nie dla tego ze tanie rozmowy a dla tego, ze konto wazne
    rok, a ona wiecej minut nie potrzebuje.

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2009-03-25 00:27:47
    Od: jack <n...@s...pl>

    Dnia
    > Bo każdy prepaidowiec to dzieciak. A przynajmiej niedorostek.

    Tak jest ;-) Ja mam 33 lata i 700 pln na koncie TT

  • 10. Data: 2009-03-25 01:49:15
    Od: p...@g...com

    On 24 Mar, 23:10, "chmiel199" <c...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > miesiecznie za te 3000min)  telefon Nokia E71, ktory przy abonamencie 91,50zl

    Napisz DOKŁADNIE jaka to taryfa w tym Plusie jest, bo bardzo mnie
    zaciekawiła. Szczególnie te 3000 minut za 15PLN.