    From: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play Fresh z moim numerem- ważność bonusa
    Date: Mon, 30 Mar 2009 15:15:25 +0200

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 13:57:50 +0200, Tomek napisał(a):

    > wlaśnie planuję jeden numer przenieść z TakTaka, były jakieś problemy z
    > przeniesieniem?

    Przenosiłem właśnie z TT, nie było żadnych problemów. Najpierw w salonie
    Ery zajejestrowałem numer, bo nie był. W ten sposób kartę rejestruje się od
    ręki, listowni trwa to do 30 dni. Potem wizyta w Play, 15 minut. Następnie
    po 3 dniach Era ściągnęła z konta 50 zł i następnego dnia przyszedł SMS z
    Play, żeby odebrać w salonie kartę. Dodatkowo Play dzwonił ze złotego
    numeru Heyah żeby powiedzieć to samo, co przyszło SMS-sem. Nie ma co
    zwlekać pójścia po kartę, żeby nie mieć dziury w aktywności telefonu. Przy
    odbiorze karty (koszt 30 zł do wykorzystania) otrzymujesz informację, kiedy
    należy zmienić kartę. Druga wizyta w salonie Play to też 15 minut.

    Dalej miało to wyglądać tak, że danego dnia godzinę po północy nowa karta
    miała już działać. Właściciel telefonu (mój kuzyn małolat) włożył nową
    kartę rano i działała. Więc numer był nieaktywny przez noc, a dla upartych
    może to trwać 1 godzinę.

    Jest to najstarszy numer Ery 602****** wykorzystywany aktualnie przez
    mojego kuzyna małolata, wcześniej przez jego ojca.

    Pozdrawiam
    Tony