  • 1. Data: 2009-03-30 05:52:20
    Temat: Play Fresh z moim numerem- ważność bonusa
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Witam,

    Jest sobie promocja jak w linku:
    http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Ofe
    rty_Promocyjnej_Play_Fresh_z_moim_numerem.pdf

    Pytanie jest o punkt 7- 20 zł przyznawane przez 3 miesiące co miesiąc. Czy bonus ten
    jest ważny przez 3 miesiące- jak ten z pkt. 4, czy też nie przepada? Wprost o dacie
    ważności nic nie ma (o poprzednim- owszem).

    Długonogie cielątko w Germanosie na moje pytanie zrobiło wielkie oczy
    i po konsultacji telefonicznej stwierdziło, że "minuty przepadają,
    bo w Play zawsze przepadają". I dalsza konwersacja:
    - Ale to nie minuty, tylko kwota złotówkowa.
    - Niewykorzystana kwota złotówek w Play zawsze przepada co miesiąc.
    - W usłudze na kartę?!
    - Widzę, że Pan orientuje się lepiej ode mnie, niestety nie mogę pomóc... :-)

    Będę dzwonić jeszcze do BOK Playa, ale może komuś już odpowiedział ktoś kompetentny?

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 2. Data: 2009-03-30 10:24:36
    Temat: Re: Play Fresh z moim numerem- ważność bonusa
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com>
    napisał w wiadomości news:gqpmml$hd0$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > i po konsultacji telefonicznej stwierdziło, że "minuty przepadają,
    > bo w Play zawsze przepadają". I

    Heh, skąd ja to znam... właśnie dlatego rok temu opuściłem fioletowych...
    jak będziesz z BOK rozmawiał to nie zdziw się kolejnymi cielątkami, które
    posługują się takim właśnie poziomem argumentacji (w sumie to i tak
    nieźle...w porównaniu z kompletnym bezładem, który miałem nieszczęście
    obserwować...).
    pozdr
    sil.

  • 3. Data: 2009-03-30 10:49:45
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 07:52:20 +0200, Dominik & Co napisał(a):

> [...]
    ten
    > jest ważny przez 3 miesiące- jak ten z pkt. 4, czy też nie przepada?

    Przy przenoszeniu numeru 50-60 zł zabierane jest z podstawowego salda na
    koncie i tak rozumiem tą rekompensatę - że zwyczajnie dodają te 20 zł do
    salda. Jednak nie potwierdza tego określenie "pakiet". Natomiast okazało
    się, ze regulamin 100 minut po 5 groszy w Play był pisany na kolanie i
    niejednoznacznie, a znaczył to, co się wszystkim wydawało, analogicznie
    więc można założyć (bez pewności jednak), że tym razem też będzie tak, jak
    się wydaje.

    Czyli środki te nie mają terminu ważności innego niż połączenia wychodzące
    i powinny zostać zwyczajnie dodane do salda. Dodatkowo skoro tak
    szczegółowo opisują czas dodania tych środków, to można założyć, że
    napisaliby, gdyby one miały przepadnąć (przepaść?).

    Pozdrawiam
    Tony

  • 4. Data: 2009-03-30 10:59:19
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Tony napisał(a):

> [...]
    > szczegółowo opisują czas dodania tych środków, to można założyć, że
    > napisaliby, gdyby one miały przepadnąć (przepaść?).

    Tak też i mi się wydaje- a przekonam się na 100%, jak uda mi się rzeczony
    numer przenieść...

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 5. Data: 2009-03-30 11:41:15
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 12:59:19 +0200, Dominik & Co napisał(a):

    > Tak też i mi się wydaje- a przekonam się na 100%, jak uda mi się rzeczony
    > numer przenieść...

    Mnie się już udało przenieść jeden numer na próbę, więc będę wiedział
    szybciej ;)

    Pozdrawiam
    Tony

  • 6. Data: 2009-03-30 11:57:50
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    Tony pisze:

    > Mnie się już udało przenieść jeden numer na próbę, więc będę wiedział
    > szybciej ;)
    >
    > Pozdrawiam
    > Tony
    wlaśnie planuję jeden numer przenieść z TakTaka, były jakieś problemy z
    przeniesieniem?
    az

  • 7. Data: 2009-03-30 13:15:25
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 13:57:50 +0200, Tomek napisał(a):

    > wlaśnie planuję jeden numer przenieść z TakTaka, były jakieś problemy z
    > przeniesieniem?

    Przenosiłem właśnie z TT, nie było żadnych problemów. Najpierw w salonie
    Ery zajejestrowałem numer, bo nie był. W ten sposób kartę rejestruje się od
    ręki, listowni trwa to do 30 dni. Potem wizyta w Play, 15 minut. Następnie
    po 3 dniach Era ściągnęła z konta 50 zł i następnego dnia przyszedł SMS z
    Play, żeby odebrać w salonie kartę. Dodatkowo Play dzwonił ze złotego
    numeru Heyah żeby powiedzieć to samo, co przyszło SMS-sem. Nie ma co
    zwlekać pójścia po kartę, żeby nie mieć dziury w aktywności telefonu. Przy
    odbiorze karty (koszt 30 zł do wykorzystania) otrzymujesz informację, kiedy
    należy zmienić kartę. Druga wizyta w salonie Play to też 15 minut.

    Dalej miało to wyglądać tak, że danego dnia godzinę po północy nowa karta
    miała już działać. Właściciel telefonu (mój kuzyn małolat) włożył nową
    kartę rano i działała. Więc numer był nieaktywny przez noc, a dla upartych
    może to trwać 1 godzinę.

    Jest to najstarszy numer Ery 602****** wykorzystywany aktualnie przez
    mojego kuzyna małolata, wcześniej przez jego ojca.

    Pozdrawiam
    Tony

  • 8. Data: 2009-03-30 15:12:15
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    Tony pisze:

> [...]
    >
    > Jest to najstarszy numer Ery 602****** wykorzystywany aktualnie przez
    > mojego kuzyna małolata, wcześniej przez jego ojca.

    dzięki, no właśnie też mam na 600.........
    az

  • 9. Data: 2009-04-01 14:50:20
    Od: z...@o...pl

    On 30 Mar, 17:12, Tomek <a...@n...pl> wrote:

    > dzięki, no właśnie też mam na 600.........
    > az

    ja play mam od dzis,

    o godz 00:40 zaczalem bawic sie telefonem, (wczesniej tak tak)
    wszedlem na internet.
    w momencie wejscia pokazala sie informacja "karta sim nieaktywna"

    dzis mialem tylko problem z wysylaniem sms,
    okazalo sie ze ustawienia sms telefonu kolidują ze soba, (stare i
    nowe)

    ustawienia fabryczne i problem z głowy (se w810i)

  • 10. Data: 2009-04-08 06:39:26
    Od: Little Brother <r...@g...com>

    On 30 Mar, 07:52, Dominik & Co
    <D...@i...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > Jest sobie promocja jak w linku:http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulam
    in_Oferty_Promocyjnej_P...

    Wielkie dzięki za tego linka, szukałem tej informacji na nowej stronie
    Fresha, ale nie mogłem znależć, jedynie wzmiankę na ten temat na Twoja
    Komórka. Uniknąłbym sporo stresu związanego z przeniesieniem numeru z
    Plusa do Playa, a było tego sporo. I tak - na dzień dobry zamiast 50,
    zapłaciłem 61 zł, bo nikt nie wspominał o VAT, gdy już zadzwonili do
    mnie z playa abym udał się do salonu po odbiór karty - kolejna
    niespodzianka, okazało się że w kilku salonach nie mają pustych kart,
    a jak mieli to tylko po 30 zł. Ja miałem zaplanowane 9 zł (idą
    święta), więc nie wziąłem. Chciałem wyjaśnić sprawę na infolinii
    Playa, a tam zamiast konsultanta usłyszałem reklamę, więc natychmiast
    się rozłączyłem, bo chyba każdy wie jak drogie są połączenia z Playem.
    Mógłbym oczywiście zadać im pytanie za pomocą formularza na ich
    stronie, ale gdy przed przeniesieniem numeru zapytałem o możliwość
    wyboru numeru z puli dla Play na kartę lub Nowy Play na kartę,
    odpowiedż przyszła prawie po tygodniu, a i tak nic nowego nie wniosła.
    Wczoraj podzwoniłem po kilku salonach w Warszawie i znalazłem takie,
    gdzie mieli puste karty 9 złotowe i gdy już wszystkie dane zostały
    wprowadzone do systemu, okazało się że system padł. Próby aktywacji
    przez telefon spełzły na niczym. To samo było w kolejnym salonie.
    Oczywiście żadnych przeprosin, tylko standardowe "zapraszamy jutro".
    Zostałem więc z nieaktywną od 2 dni kartą Plusa i brakiem nowej z
    Fresha. Całego tego zamieszania mógłbym uniknąć gdyby Play miał choć
    nieco łatwiejsze numery do zapamiętania.