    From: z...@o...pl
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play Fresh z moim numerem- ważność bonusa
    Date: Wed, 1 Apr 2009 07:50:20 -0700 (PDT)

    On 30 Mar, 17:12, Tomek <a...@n...pl> wrote:

    > dzięki, no właśnie też mam na 600.........
    > az

    ja play mam od dzis,

    o godz 00:40 zaczalem bawic sie telefonem, (wczesniej tak tak)
    wszedlem na internet.
    w momencie wejscia pokazala sie informacja "karta sim nieaktywna"

    dzis mialem tylko problem z wysylaniem sms,
    okazalo sie ze ustawienia sms telefonu kolidują ze soba, (stare i
    nowe)

    ustawienia fabryczne i problem z głowy (se w810i)