    From: Little Brother <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play Fresh z moim numerem- ważność bonusa
    Date: Tue, 7 Apr 2009 23:39:26 -0700 (PDT)

    On 30 Mar, 07:52, Dominik & Co
    <D...@i...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > Jest sobie promocja jak w linku:http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulam
    in_Oferty_Promocyjnej_P...

    Wielkie dzięki za tego linka, szukałem tej informacji na nowej stronie
    Fresha, ale nie mogłem znależć, jedynie wzmiankę na ten temat na Twoja
    Komórka. Uniknąłbym sporo stresu związanego z przeniesieniem numeru z
    Plusa do Playa, a było tego sporo. I tak - na dzień dobry zamiast 50,
    zapłaciłem 61 zł, bo nikt nie wspominał o VAT, gdy już zadzwonili do
    mnie z playa abym udał się do salonu po odbiór karty - kolejna
    niespodzianka, okazało się że w kilku salonach nie mają pustych kart,
    a jak mieli to tylko po 30 zł. Ja miałem zaplanowane 9 zł (idą
    święta), więc nie wziąłem. Chciałem wyjaśnić sprawę na infolinii
    Playa, a tam zamiast konsultanta usłyszałem reklamę, więc natychmiast
    się rozłączyłem, bo chyba każdy wie jak drogie są połączenia z Playem.
    Mógłbym oczywiście zadać im pytanie za pomocą formularza na ich
    stronie, ale gdy przed przeniesieniem numeru zapytałem o możliwość
    wyboru numeru z puli dla Play na kartę lub Nowy Play na kartę,
    odpowiedż przyszła prawie po tygodniu, a i tak nic nowego nie wniosła.
    Wczoraj podzwoniłem po kilku salonach w Warszawie i znalazłem takie,
    gdzie mieli puste karty 9 złotowe i gdy już wszystkie dane zostały
    wprowadzone do systemu, okazało się że system padł. Próby aktywacji
    przez telefon spełzły na niczym. To samo było w kolejnym salonie.
    Oczywiście żadnych przeprosin, tylko standardowe "zapraszamy jutro".
    Zostałem więc z nieaktywną od 2 dni kartą Plusa i brakiem nowej z
    Fresha. Całego tego zamieszania mógłbym uniknąć gdyby Play miał choć
    nieco łatwiejsze numery do zapamiętania.