  • Data: 2014-08-31 16:10:27
    Temat: Re: Play a Internet z dzierżawionych nadajników
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.08.2014 14:43, user pisze:
    > http://smartfony.play.pl/android/2011/telefon-nie-la
    czy-sie-z-internetem-co-zrobic/

    > "Telefon z aktywną usługą Play Online w telefonie łączy się w Siecią
    > korzystając z nadajników Play. Jeśli urządzenie znajduje się poza ich
    > zasięgiem, dostęp do Internetu jest dezaktywowany (w większości
    > telefonów przy ikonie prezentującej zasięg pojawia się wtedy litera R).
    > Można wymusić połączenie z Siecią poza strefą taniego internetu,
    > pozwalając na transmisję danych w roamingu w ustawieniach sieci. Wiąże
    > się to jednak z naliczaniem dodatkowych opłat. "
    >
    > Czyli jednak jest taka możliwość ale dodatkowo płatna nie wchodząca w
    > skład mojego pakietu.
    Ten post ma więcej niż 3 lata. Płacić będziesz taką kwotę, jaką masz w
    umowie, albo jaka wynika z umowy. natomiast ja, nie znając umowy mówię
    Ci - nie panikuj. OD 3 lat nie zapłaciłem (w kilku taryfach) ani grosika
    więcej, tym bardziej ze (jak mi powiedziano) wszystkie aktualne taryfy
    mają lejek. czyli jak? W domowej sieci lejek, a w roamingu krajowym
    natłuczesz 1000zł za internet? Wolne żarty.

    ToMasz