  • 1. Data: 2014-08-31 13:50:33
    Temat: Play a Internet z dzierżawionych nadajników
    Od: user <b...@d...com>

    Czy ktoś wie ile kosztuje opcja z korzystaniem z Internetu z nadajników
    dzierżawionych od Orange, Plus czy T-Mobile ?
    Chciałbym mieć ciągły dostęp bez ciągłego przełączania domyślnego
    operatora np przy korzystaniu z nawigacji.
    Mam formułę PLAY Unlimited i Pakiet smartfon 2GB .

  • 2. Data: 2014-08-31 14:00:17
    Temat: Re: Play a Internet z dzierżawionych nadajników
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 31.08.2014 13:50, user pisze:
> [...]
    > operatora np przy korzystaniu z nawigacji.
    > Mam formułę PLAY Unlimited i Pakiet smartfon 2GB .
    od 3 lat w playu i teraz w red bull, nie miałem i nie mam czegoś takeigo
    jak internet _tylko_ w nadajnikach playa. na wczasach miałem wybór
    ręczny tmobile i internet działał normalnie. w domu mam wybór z automatu
    i skacze po wszystkich 4 sieciach. Ostatnio z orangem jest kłopot -
    trzeba sobie "zażyczyć" dostęp - dają bezpłatnie

    ToMasz

  • 3. Data: 2014-08-31 14:43:02
    Od: user <b...@d...com>

    http://smartfony.play.pl/android/2011/telefon-nie-la
    czy-sie-z-internetem-co-zrobic/

    "Telefon z aktywną usługą Play Online w telefonie łączy się w Siecią
    korzystając z nadajników Play. Jeśli urządzenie znajduje się poza ich
    zasięgiem, dostęp do Internetu jest dezaktywowany (w większości
    telefonów przy ikonie prezentującej zasięg pojawia się wtedy litera R).
    Można wymusić połączenie z Siecią poza strefą taniego internetu,
    pozwalając na transmisję danych w roamingu w ustawieniach sieci. Wiąże
    się to jednak z naliczaniem dodatkowych opłat. "

    Czyli jednak jest taka możliwość ale dodatkowo płatna nie wchodząca w
    skład mojego pakietu.

  • 4. Data: 2014-08-31 14:49:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "user" <b...@d...com> wrote in message
> [...]
    > to jednak z naliczaniem dodatkowych opłat. "
    >
    > Czyli jednak jest taka możliwość ale dodatkowo płatna nie wchodząca w

    Widzę że taki sam syf jak T-Mobile w USa...
    Nie dziwota że abonament z większą ilością danych w T-Mobile
    kosztuje $100 na miesiąc a taki dobry w AT&T kosztuje $160.
    Ludzie wolą zapłacić ciut więcej ale nie mieć potem tego typu
    problemów i niewygody - zwłaszcza gdy ktoś dużo podróżuje
    i często jest poza dużymi strefami aglomeracyjnymi/autostradami.

  • 5. Data: 2014-08-31 14:53:54
    Od: user <b...@d...com>

    W dniu 2014-08-31 14:49, Pszemol pisze:

> [...]
    > problemów i niewygody - zwłaszcza gdy ktoś dużo podróżuje
    > i często jest poza dużymi strefami aglomeracyjnymi/autostradami.

    http://forumplay.pl/showthread.php/16867-Brak-intern
    etu-w-Samsung-S3-poza-miastem-w-play-formu%C5%82a-na
    -karte

    Na tym forum Play piszą znów co innego niby że nie pobierają opłat.
    Z ciekawości użyłem kodu ale na razie Internetu nie mam.

  • 6. Data: 2014-08-31 16:10:27
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 31.08.2014 14:43, user pisze:
> [...]
    > się to jednak z naliczaniem dodatkowych opłat. "
    >
    > Czyli jednak jest taka możliwość ale dodatkowo płatna nie wchodząca w
    Ten post ma więcej niż 3 lata. Płacić będziesz taką kwotę, jaką masz w
    umowie, albo jaka wynika z umowy. natomiast ja, nie znając umowy mówię
    Ci - nie panikuj. OD 3 lat nie zapłaciłem (w kilku taryfach) ani grosika
    więcej, tym bardziej ze (jak mi powiedziano) wszystkie aktualne taryfy
    mają lejek. czyli jak? W domowej sieci lejek, a w roamingu krajowym
    natłuczesz 1000zł za internet? Wolne żarty.

    ToMasz

  • 7. Data: 2014-08-31 16:43:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-08-31 13:50, user pisze:
    > Czy ktoś wie ile kosztuje opcja z korzystaniem z Internetu z nadajników
    > dzierżawionych od Orange, Plus czy T-Mobile ?

    Tyle ile masz w swoim abonamencie.

    > Chciałbym mieć ciągły dostęp bez ciągłego przełączania domyślnego
    > operatora np przy korzystaniu z nawigacji.
    > Mam formułę PLAY Unlimited i Pakiet smartfon 2GB .

    W ramach tej taryfy jest ciągły i nic nie trzeba robić w telefonie.

  • 8. Data: 2014-08-31 16:46:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-08-31 14:49, Pszemol pisze:
    > "user" <b...@d...com> wrote in message
    czy-sie-z-internetem-co-zrobic/

    > Widzę że taki sam syf jak T-Mobile w USa...

    Jak zwykle niedokładnie czytasz i do tego nie bardzo masz pojęcie
    o czym piszesz. PLAY Unlimited z Pakiet smartfon 2GB działa
    w roamingu krajowym, nic nie trzeba przełączać i nigdzie internet
    nie jest dezaktywowany (o ile jest zasięg dowolnego z operatorów
    krajowych). User wykopał jakiś materiał o Play Online (sprzed 3 lat),
    który ma niewiele wspólnego z pytaniem...

    (...)
    > i często jest poza dużymi strefami aglomeracyjnymi/autostradami.

    Działa dobrze, bez dorabiana ideologii...

  • 9. Data: 2014-08-31 18:47:54
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "user" <b...@d...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > to jednak z naliczaniem dodatkowych opłat. "
    >
    > Czyli jednak jest taka możliwość ale dodatkowo płatna nie wchodząca w

    Były kiedyś taryfy z takim "Internet dla oszczędnych" tylko na nadajnikach
    Playa. Jeśli nie masz u siebie usługi "Play Online" to problem Cię nie
    dotyczy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba