  • Data: 2017-06-23 11:45:50
    Temat: Re: Play nic się nie marnuje
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-23 o 11:32, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Chłopie, wyluzuj. Nic nie pisałem o tym kto korzysta i komu się
    > (nie) opłaca, tylko że to _według mnie_ wizerunkowy strzał w stopę.
    > To źle wygląda. Read my lips: w y g l ą d a.
    > Tylko i aż tyle.

    Źle by wyglądało, gdyby po zajrzeniu w warunki ktoś by stwierdził "ale
    lipa".

    Tymczasem po wgłębieniu się w warunki pojawia się "ale fajne".
    Oczywiście o tych, którzy nie potrzebują nolimitu (bo fala hejtu na tę
    taryfę pojawiła się, jak się okazało po konferencji, że nie będzie to
    kolejny nolimit złotówkę tańszy, bo to był czas, kiedy każdy oczekiwał,
    że play odpowie na ofertę a2mobile).

    Warunki nie będą się podobać osobom, które by chciały stan darmowy i
    utrzymanie telefonu za 0zł rocznie, ale bynajmniej strzałem w stopę nie
    jest oddanie takich klientów konkurencji.

    --
    Liwiusz