    From: "Darek" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play online na kartę a GPRS
    Date: Tue, 7 Apr 2009 21:10:16 +0000 (UTC)

    > W k810, a więc w twoim telefonie pewnie też - poszukaj ustawień dla
    > aplikacji Java - jest to zupełnie niezależna opcja od ustawień internetu
    > dla telefonu i internetu dla komputera - wygląda na to, że Java nadal
    > próbuje korzystać z ustawień Ery i APN erainternettt, więc nie ma szans
    > zadziałać.
    > Poprawisz ustawienie - ruszy bez pudła.

    Dzieki raz jeszcze za odpowiedz, rzeczywiscie to kwestia ustawien. Udalo mi
    sie wreszcie polaczyc z internetem w telefonie, na razie niestety tylko
    polaczenie jest tylko przez Opere mini (inne aplikacje np. Google maps nie
    dzialaja, mimo, ze ich ustawienia sa takie same tzn. domyslne dla telefonu).
    Podejrzewam, ze te problemy moga wynikac z tego, ze telefon jest z Ery i być
    może trzeba w jakis sposob usunac te ustawienia i wgrany soft Ery.