  • 71. Data: 2017-03-09 08:59:39
    Temat: Re: Play oszalał?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 08 Mar 2017 21:15:58 +0100, AL napisał(a):
    > długość życia baterii zależy od użyszkodnika.
    >
    > Przykłąd: sprzedawałem telefon od syna - kupił go kolega w pracy.
    > Sprzedając zastrzegłem, że "Marek, musisz sobie zmienić baterię, bo
    > synowi już obecna nie starczała na cały dzień" - dlatego też i cenę
    > obniżyłem o cenę nowej baterii.
    > Po paru tygodniach rozmawiam z kolegą (który odkupił telefon) i się
    > pytam, czy wszystko OK z telefonem i czy zmienił sobie baterię.
    > Kolega odpowiada, że po co zmieniać baterię, skoro ta trzyma mu 3 dni :-D

    Niekoniecznie od szkodnika - zainstalowalem programow, zainstalowalem,
    i bateria znikala w godziny - bez uzywania telefonu. Nawet bez
    startowania tych programow.

    Reset przywrocil jej pojemnosc.

    J.

  • 72. Data: 2017-03-09 12:06:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-09 o 08:20, Liwiusz pisze:
    > Po co ten protekcjonalny ton?

    Ale ja naprawdę szanuję ;-)

  • 73. Data: 2017-03-09 20:33:31
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-03-08 22:37, P.B. wrote:
    > Zrobiłem dziś i działa.

    No i zmobilizowałes mnie. Podpiąłem 16GB z podziałem pół na internal pół
    na external. Czy działa to się zobaczy, jaka największa apliakcje mam
    zainstalowac zeby sprawdzić ;) ?

    > Jedna uwaga - sterowniki USB do telefonu trzeba pobrać i zainstalować od
    > producenta telefonu. Te od Google z LG nie działają.

    Mało co z LG działa, oni potrafią rozwijac soft jak LGMobile Support
    Tool który od lat ma błedy spotykane tylko wśrod głupszych studentów
    programistów na kierunku łękarstwa.

  • 74. Data: 2017-03-10 00:36:06
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Niezla. W USA ?

    Tak.

    > Nie mowie ... ale ja sie spokojnie sie obejde bez "no limit sms".
    > I nie oplaca mi sie placic za to chocby 3 zl :-)
    >
    > P.S. Dzwoni do mnie Era "panu sie zdarza przekroczyc abonament, wiec
    > proponujemy nowy, lepszy, z wieksza iloscia darmowych minut.
    > I juz pan nigdy nie zalaci wiecej niz umowiona kwota".
    >
    > Jest argument ? No moze i jest ... tylko ja to odbieram tak, ze co
    > miesiac bede placil wiecej :-)
    > Oczywiscie jak by to bylo czesciej i wieksze kwoty, to moglaby to byc
    > dobra podpowiedz.
    >
    > No i nie spojrzeli, ze tych "darmowych" minut to ja nie wygaduje, a
> [...]

    Probuja jak umieją.

  • 75. Data: 2017-03-10 00:36:06
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Straszny sztywniak z ciebie. Ma zakochana siedzieć 24h ze słuchawką przy
    > uchu? To by była dopiero aberracja. A tak sobie (średnio) co 5 minut
    > przez cały dzień popyka smsa, co robi, gdzie idzie, co je, że tęskni,
    > trochę "pogadają" na jakieś tematy. Nigdy nie byłeś zakochany? Czy w
    > tamtym okresie telefonów nie było? Listów nie pisałeś?

    > Na przykład. Albo z 20 innych miejsc.
    > SMSy to superwygodna forma komunikacji.

    Widzę, że kolega odbiera fazę poprawnie :-)

  • 76. Data: 2017-03-10 00:36:07
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pszemol zadał "pytanie retoryczne".

    :-)) dokładnie.

  • 77. Data: 2017-03-10 22:55:44
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 6 Mar 2017 23:22:03 +0100, "P.B." <p...@w...pl> wrote:

    >Ekran to pikuś, ale pamięć w tym telefonie to dramat! Niby jest 8GB, ale
    >nie da się tego rozszerzyć na kartę SD - co niby jest naturalną cechą
    >Androida 6.0, ale LG zablokowało taką możliwość.

    Można to obejść. Ja to zrobiłem w LG G4c małżonki.
    W moim Moto G3 idzie z automatu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 78. Data: 2017-03-12 11:39:41
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "z" napisał:

    > Jak to przestali. Mnie się "ładna pani" pytała czy posiadam.

    No niby tak, ale mnie "rówie ładny pan" w stoisku Play użalał się, że było
    zbyt dużo nadużyć (?) i w związku z tym to już nie jest taniej, tylko jakieś
    dodatkowe SIM-y. Dlatego żona z dziećmi nadal leci na "starej" taryfie.

    JoteR

  • 79. Data: 2017-03-12 12:06:36
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "z" napisał:

    > Jakie to ma parametry?
    >
    > Właśnie testuję Lenovo K6 Note. 1300 zł w sklepie, w abo (raty zero
    > procent) jakieś 200 zł taniej.
    > Gdyby nie rozmiar (za duży) to byłby dla mnie idealny telefon.

    Też się "wąchałem" między Alcatelem a tym Lenovo, ale 5,5 cala to jednak dla
    mnie za dużo. 5,2 cala w Alcatelu też niby nie mało, ale dałem się złapać na
    "chłyt merketindowy" z Asahi Dragontrail (już przetestowane - 2 razy
    wylatywał z kieszonki na za przeproszeniem piersi, w tym raz na płask), a
    ostatecznie przekonał mnie sprzętowy spust migawki (to dla mnie wręcz
    niezbędne). Poza tym aparat grzeje się dość zauważalnie przy "Pirates!
    Showdown", za to nieco mniej przy "quick charge". Android 6 coraz bardziej
    dla idiotów - próżno w nim szukać wielu opcji ustawień systemowych, obecnych
    w wersjach 4.x. VR niby działa, ale przy mojej wadzie wzroku nie powala. Za
    to głośniczki stereo - rewelacja, zwłaszcza funkcja automatycznej zmiany
    aktywnego głośnika, dzięki czemu można rozmawiać wyciągnąwszy telefon z
    kieszeni "do góry nogami". Niejakim rozczarowaniem jest ekran - pomimo
    rozdzielczości FHD jest na nim tyle samo miejsca na ikony i widgety, co na
    ekranach 720 x 1280, co zmusza do bolesnych kompromisów. Automatyczna
    regulacja kontrastu działa raczej teoretycznie, na dworzu (dla niektórych -
    na polu) praktycznie nic nie widać.Ale ogólnie bardzo mi się podoba.

    JoteR

  • 80. Data: 2017-03-12 18:22:54

    W dniu 2017-03-12 o 11:39, JoteR pisze:
    > No niby tak, ale mnie "rówie ładny pan" w stoisku Play użalał się, że
    > było zbyt dużo nadużyć

    Tłumaczyło taktykę. "Nie możemy panu obniżyć abonamentu ale możemy dać
    kartę sim lub LG K8 co jest dobry na wszystko, znaczy na każdą promocję" ;-)