  • 1. Data: 2017-02-02 08:48:34
    Temat: Play przepadek bonusu za rejestrację karty.
    Od: minstal <m...@p...onet.pl>

    Witam.
    Czy komuś zniknęły ostatnio z konta środki promocyjne za rejestrację numeru?
    Bonus dostałem w zeszłym roku, ostatnio przedłużałem w styczniu i powinien być
    aktywny do połowy lutego.
    Wczoraj sprawdzam środki a tam "bulba". Zostały tylko złotówki na głównym.
    Na razie poszło zgłoszenie do bok.

  • 2. Data: 2017-02-02 13:16:32
    Temat: Re: Play przepadek bonusu za rejestrację karty.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-02 o 08:48, minstal pisze:
> [...]
    aktywny do połowy lutego.
    > Wczoraj sprawdzam środki a tam "bulba". Zostały tylko złotówki na głównym.

    Bonus jest ważny miesiąc i nie ma możliwości jego przedłużania.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-02-02 15:41:15
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2017-02-02 o 13:16, Liwiusz pisze:

    > Bonus jest ważny miesiąc i nie ma możliwości jego przedłużania.

    Początkowo przyznawane bonusy (200zł) dawały się przedłużać. Mój nadal
    się przedłuża i jest dzisiaj też aktywny. Potem to załatali. Być może
    teraz łatają resztę, bo rzeczywiście wg. regulaminu przedłużać się nie
    powinien.

  • 4. Data: 2017-02-02 18:35:48
    Od: j <m...@p...onet.pl>

    W dniu 02.02.2017 o 13:16, Liwiusz pisze:

    > Bonus jest ważny miesiąc i nie ma możliwości jego przedłużania.

    Może teraz. Ja przedłużałem dobre kilka miesięcy, a dostałem 400zł.

  • 5. Data: 2017-02-02 20:01:27
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2017-02-02 o 18:35, j pisze:

    > Może teraz. Ja przedłużałem dobre kilka miesięcy, a dostałem 400zł.
    Ja dostałem 500zł w czerwcu 2016 za 5 lat stażu w promocji za
    rejestrację. Przedłużałem kodami fanta a w styczniu doładowaniem 5zł z
    facebooka (75gr na konto promocyjne). Teraz niebawem przedłuże promocją
    10 za 5zł.:)

    Najlepiej było pomieszać to konto promocyjne z różnych promocji i można
    przedłużać:)

  • 6. Data: 2017-02-02 20:23:37
    Od: j <m...@p...onet.pl>

    W dniu 02.02.2017 o 20:01, xxx pisze:

> [...]
    > 10 za 5zł.:)
    >
    > Najlepiej było pomieszać to konto promocyjne z różnych promocji i można

    Robiłem tak samo, tylko że w styczniu przedłużyłem 10 za 5 a tu amba.

  • 7. Data: 2017-02-02 23:33:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Może teraz. Ja przedłużałem dobre kilka miesięcy, a dostałem 400zł.

    Dawało się przedłużać, na podstawie dżentelmeńskiej umowy, nie
    wynikającej z regulaminu. Ale się skończyło.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2017-02-02 23:38:21
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Dawało się przedłużać, na podstawie dżentelmeńskiej umowy, nie
    > wynikającej z regulaminu. Ale się skończyło.

    Jesteś pewien?

    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2017-02-02 23:40:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-02 o 23:38, Grzexs pisze:

    > Jesteś pewien?

    Której części?
    Z tego, co piszą ludzie na forach, przedłużanie nie jest możliwe przy
    bonusach włączonych gdzieś w okolicach 20.11.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2017-02-03 01:54:09
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Której części?
    > Z tego, co piszą ludzie na forach, przedłużanie nie jest możliwe przy
    > bonusach włączonych gdzieś w okolicach 20.11.

    Dziś doładowałem kartę przez FB i konto bonusowe przedłużyło się o
    kolejny miesiąc.

    --
    Grzexs