eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay - smsy z pogróżkami czyli nic nie przepada reaktywacja :-) › Re: Play - smsy z pogróżkami czyli nic nie przepada reaktywacja :-)
  • Data: 2017-12-14 22:33:08
    Temat: Re: Play - smsy z pogróżkami czyli nic nie przepada reaktywacja :-)
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 grudnia 2017 19:59:15 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Ceny połączeń i sms podobne, net znacznie tańszy w Odnowie, i nie trzeba
    > ładować co 50 dni, jeśli ktoś nie potrzebuje. Nie widzę powodu, aby
    > siedzieć w formule.
    >
    > --
    > Liwiusz

    A ja mam taki powód. Mam numer stacjonarny (bardzo ładny) w Play, który został mi
    kiedyś po abonamencie i chyłkiem i cichcem udało mi się go przenieść do oferty na
    kartę. Numer ten użyczam mojej mamie w taki sposób, że ustawiam przekierowanie na jej
    komórkę w Play i może do niej dzwonić koleżanka z zagranicy. Na karcie, która służy
    jako "podkładka" mam taryfę właśnie FPNK.
    Myślałem o odnowie, ale kasowaliby mnie na te 2 zł, bo karta leży głęboko w
    szufladzie i oprócz darmowych przekierowań na numer Play nie są z niej wykonywane
    żadne aktywności.

    Do tej pory była "Lubie To" z ustawionym Stanem Darmowym i roczną ważnoscią konta -
    jakimś cudem dwukrotnie uzyskaną, ale w listopadzie się skończyło i zmieniłem na
    Formułę ze Stanem Darmowym.

    Co najwyżej może, gdy uzbiera się z doładowań jakaś kasa, to zmienię na Odnowę i
    wtedy sobie będzie brało te 2 zł. A jak mi się znudzi, zmigruję z numerem do
    voipowni.