  • Data: 2014-07-22 16:25:50
    Temat: Re: Play24 - działa, nie działa?
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 22 Jul 2014 16:00:16 +0200, Krystek <s...@k...art.pl>
    wrote:

    >Mam jeszcze numer pre-paid z Orange, kupowany przez członka rodziny
    >razem z telefonem (jakiś zestaw z marketu z kartą SIM). Konto było
    >przedłużone na rok ważności, ale też nie może się zarejestrować w sieci.
    >Ale za to po dzwonieniu na ten numer zgłasza się poczta głosowa.

    Przepraszam nie doczytałem, czyli numer jest wyłączony. Co do ponownej
    aktywacji w takim przypadku przynajmniej w play jest taka możliwość
    ale tylko przez jakiś niedługi okres po tym jak karta została
    wyłączona, ale ile dokładnie to nie wiem, tak jak pisałem wyżej zgłoś
    to do boku być może uda się odzyskać jeszcze numer.