  • 1. Data: 2014-07-21 19:20:52
    Temat: Play24 - działa, nie działa?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Próbowałem się zalogować do portalu usług kart SIM sieci Play pod
    <https://24.play.pl/> Udało się, bo pokazuje, że jestem zalogowany jako
    numer (gdy używam numeru karty jako loginu), ale otrzymuję komunikat
    powitalny: "Przepraszamy. W działaniu serwisu wystąpił błąd. Informacja
    o błędzie została przez nas zarejestrowana."

    WTF?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2014-07-21 21:15:16
    Temat: Re: Play24 - działa, nie działa?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 21 Jul 2014 19:20:52 +0200, Krystek <s...@k...art.pl>
    wrote:

    >Próbowałem się zalogować do portalu usług kart SIM sieci Play pod
    ><https://24.play.pl/>
    SOA#1.

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 3. Data: 2014-07-21 23:15:24
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-07-21 21:15, WAM pisze:

    > SOA#1.

    Hmmm. Szlag by to. Wyłączyli mi kartę SIM z zapasowego numeru. Miał rok
    ważności, ale leżał w telefonie w szufladzie nieużywany i nie logowałem
    tego numeru do sieci przez długi czas. Ale nie przypominam sobie, żeby
    minął rok ważności karty. Teraz zaś chciałem go sprawdzić to po
    włączeniu telefonu komunikat: "Nieudana rejestracja karty SIM". Dzwonię
    na ten numer i słyszę automat: "Numer na który próbujesz zadzwonić nie
    istnieje".

    Numer nie jest zarejestrowany (to pre paid), ale mam kartę SIM i ramkę z
    PIN-em i PUK-iem. Da się go w salonie zarejestrować i ponownie
    aktywować? Przerabiał już ktoś taką sytuację?

    I czy w innych sieciach, np. Orange, w takiej sytuacji gdy
    niezarejestrowany numer pre-paid nie loguje się do sieci, ale można
    jeszcze nań zadzwonić, da się numer odzyskać?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2014-07-21 23:40:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Jul 2014 23:15:24 +0200, Krystek napisał(a):
> [...]

    > niezarejestrowany numer pre-paid nie loguje się do sieci, ale można
    > jeszcze nań zadzwonić, da się numer odzyskać?

    A po co ?
    Na numerze Ci chyba nie zalezy, skoro rok nie wlaczony byl.
    Kup nowy starter i tyle.

    J.

  • 5. Data: 2014-07-22 00:15:33
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-07-21 23:40, J.F. pisze:

    > A po co ?
    > Na numerze Ci chyba nie zalezy, skoro rok nie wlaczony byl.
    > Kup nowy starter i tyle.

    No właśnie nie był włączony krócej, niż rok. Co 2-3 miesiące był
    włączany, ale rok jeszcze nie minął. Gdyby mi nie zależało na numerze to
    bym SIM-a wrzucił do kosza i nie tworzył tego tematu.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 6. Data: 2014-07-22 00:20:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 Jul 2014 00:15:33 +0200, Krystek napisał(a):

    > No właśnie nie był włączony krócej, niż rok. Co 2-3 miesiące był
    > włączany, ale rok jeszcze nie minął. Gdyby mi nie zależało na numerze to
    > bym SIM-a wrzucił do kosza i nie tworzył tego tematu.

    To co to za zalezenie, jesli przez rok nie uzywales (bo wlaczania nie
    licze). Taki ladny i trzymales na przyszlosc ?

    J.

  • 7. Data: 2014-07-22 11:11:23
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 22 Jul 2014 00:15:33 +0200, Krystek <s...@k...art.pl>
    wrote:

    >No właśnie nie był włączony krócej, niż rok. Co 2-3 miesiące był
    >włączany, ale rok jeszcze nie minął. Gdyby mi nie zależało na numerze to
    >bym SIM-a wrzucił do kosza i nie tworzył tego tematu.

    Pewny jesteś że to była taryfa z roczną ważnością konta? Bo nawet po
    aktywacji karty trzeba ją za 5zł doładować żeby ten rok ważności był.
    Może kupiłeś starter play na kartę. Tam nie ma rocznej ważnośći konta.
    Musisz albo iść do salonu i złożyć reklamację, albo zadzwonić do boku
    z innego numeru i zrobić to samo. Najlepiej by było jakbyś napisał
    zgłoszenie przez play24, ale pewnie nie masz dostępu.
    Potem udajesz się na forum play
    http://forumplay.pl/forumdisplay.php/2-Pomoc-Play
    podajesz numer zgłoszenia z prośbą o przyspieszenie sprawy.
    Dziwne że na numer można się dodzwonić.
    Jeśli ten numer który posiadasz miał jakąś ciekawą kombinacje cyfr to
    może być jeszcze ciekawiej.
    Czytałem na forum play o przypadkach gdzie numer leżał w szufladzie i
    został delikatnie mówiąc przejęty przez kogoś innego. W jaki sposób to
    zostało zrobione można się tylko domyślać. Nie mówię że w twoim
    przypadku tak się stało ale i takie przypadki się zdarzają.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2014-07-22 11:16:30
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-07-22 11:11, dizel pisze:
    > On Tue, 22 Jul 2014 00:15:33 +0200, Krystek <s...@k...art.pl>
    > wrote:
    (...)
    > Dziwne że na numer można się dodzwonić.

    Skąd ten wniosek?

  • 9. Data: 2014-07-22 16:00:16
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-07-22 11:16, Artur Maśląg pisze:
    > (...)
    >
    > Skąd ten wniosek?
    >
    > "Dzwonię na ten numer i słyszę automat: "Numer na który próbujesz
    > zadzwonić nie istnieje"."

    Mam jeszcze numer pre-paid z Orange, kupowany przez członka rodziny
    razem z telefonem (jakiś zestaw z marketu z kartą SIM). Konto było
    przedłużone na rok ważności, ale też nie może się zarejestrować w sieci.
    Ale za to po dzwonieniu na ten numer zgłasza się poczta głosowa.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 10. Data: 2014-07-22 16:25:50
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 22 Jul 2014 16:00:16 +0200, Krystek <s...@k...art.pl>
    wrote:

> [...]
    >przedłużone na rok ważności, ale też nie może się zarejestrować w sieci.
    >Ale za to po dzwonieniu na ten numer zgłasza się poczta głosowa.

    Przepraszam nie doczytałem, czyli numer jest wyłączony. Co do ponownej
    aktywacji w takim przypadku przynajmniej w play jest taka możliwość
    ale tylko przez jakiś niedługi okres po tym jak karta została
    wyłączona, ale ile dokładnie to nie wiem, tak jak pisałem wyżej zgłoś
    to do boku być może uda się odzyskać jeszcze numer.