  • Data: 2015-07-17 19:31:45
    Temat: Re: Plazma jak CRT?
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:55a92fb6$0$8384$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jak to aparat nie wie co to jest kolor biały. :))
    > Jednocześnie R, G i B mają poziom 100%.

    Pewnie tak, zdaje mi się, na tym bazują foto-voodoo(?) nakładki na obiektyw,
    do wyrównywania WB, że podobno obraz jest piękny po tym jak nigdy :P Zwykła
    mleczna szybka, lub coś w tym stylu, rozpraszająca po prostu światło.

    > Obserwując zachowanie kamer do monitoringu, to mam wrażenie, że element
    > najjaśniejszy jednocześnie we wszystkich kanałach jest uznawany za biały.
    > Śmiesznie się robi, gdy rzeczywiście w kadrze nie ma nic podobnego do
    > koloru białego. Kamera usilnie stara się z najjaśniejszego elementu zrobić
    > biały i wszystkie kolory się rozjeżdżają - nawet w dziennym świetle.

    Panie, to jeszcze pikuś. Mam gdzieś kamerkę, co nawet pod NT4 ruszy, a o
    stery nietrudno, nie pomnę jedynie teraz jej nazwy, podpina się pod LPT.
    Ma una takom zajebistom AWB, że z czerwonego potrafi zrobić zielony, czy
    jakiś szarosiny - jak? W ciemności kieruję ją na jedyny świecący obiekt -
    czerwoną LED. I cuda wianki się zaczynają :))) Dość powiedzieć, jak to
    Bracia Rosjanie gaworzą, że czerwony przestaje nim być całkowicie :P

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100

    PS Błędy celowe - nie poprawiać...