eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPłonący elektryk › Re: Płonący elektryk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Płonący elektryk
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <ohpbr3$ucv$1@node2.news.atman.pl>
    <59404947$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>
    <ohpi84$o8d$1@dont-email.me> <ohqud4$d75$1@node2.news.atman.pl>
    <594113ef$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
    <ohr56n$k3v$1@node2.news.atman.pl>
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Wed, 14 Jun 2017 13:22:45 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <ohr56n$k3v$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 25
    Message-ID: <59411c88$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.55.65
    X-Trace: 1497439368 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5144 83.6.55.65:64021
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 370121711
    X-Received-Bytes: 2295
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2607650
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-06-14 o 13:03, Maciek pisze:
    >> W tym konkretnym samochodzie był akumulator
    >> litowo-żelazowo-fosforanowy, który jest bezpieczniejszą odmianą
    >> akumulatora litowo-jonowego.
    >> T.
    >>
    >
    > Przyznaję nie zagłębiałem się w szczegóły a bazuje na ogólnikach
    > podawanych w mediach.
    > Czyli jest lepiej niż zakładałem.
    > Jak zachowa się bezpieczniejsza odmiana akumulatora litowo-jonowego po
    > roztrzaskaniu?

    Opisywano w mediach przypadki wybuchających baterii Li-Ion w telefonach,
    ale to było spowodowane głównie padem elektroniki i przeładowaniem, a
    nie rozszczelnieniem. Piszą w źródłach, że w takich akumulatorach muszą
    być odpowiednie zabezpieczenia, dzięki którym unika się przeładowania. W
    przypadku tego auta po wypadku nie napisano o przyczynach. Może
    zadziałał jak spawarka po uszkodzeniu i zapaliła się tapicerka? Druga
    sprawa - to auto to jeżdżący prototyp - w takich modelach wszystko się
    może zdarzyć i po to są testowane, żeby uniknąć przykrych niespodzianek
    w przyszłosci.
    T.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Rimac_Concept_One

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: