  • 1. Data: 2014-09-24 18:54:34
    Temat: Plus odpowiedział na NJU ?
    Od: Karol <k...@1...pl>

    Czy po wprowadzeniu NJU Plus jakoś odpowiedział ? wprowadził swoją ofertę
    podobną do NJU ?

  • 2. Data: 2014-09-24 19:22:53
    Temat: Re: Plus odpowiedział na NJU ?
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 24/09/14 18:54, Karol wrote:
    > Czy po wprowadzeniu NJU Plus jakoś odpowiedział ?

    Tak .

    --
    Alf/red/

  • 3. Data: 2014-09-24 22:28:09
    Od: DJ Abelson? <h...@s...org>

    W dniu 2014-09-24 o 18:54, Karol pisze:
    > Czy po wprowadzeniu NJU Plus jakoś odpowiedział ? wprowadził swoją ofertę
    > podobną do NJU ?

    W mojej opinii Plus odpowiedział NJU jakoś. Wprowadził swoją ofertę
    podobna do NJU.

  • 4. Data: 2014-09-24 23:35:14
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 24 Sep 2014 19:22:53 +0200, Alf/red/ <f...@u...waw.pl>
    wrote:

    >Tak .

    Z takim mechanizmem jak w nju to nie widziałem żadnej ofety
    konkurencji, co do samego no limitu też plus nie wprowadził takiej
    oferty, ktoś od nich się wypowiadał że oni nie będą odpowiadać na
    takie coś

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-09-25 10:14:23
    Od: DJ Abelson? <h...@s...org>

    W dniu 2014-09-24 o 22:28, DJ Abelson? pisze:

    > W mojej opinii Plus odpowiedział NJU jakoś. Wprowadził swoją ofertę
    > podobna do NJU.

    Plush znaczy

  • 6. Data: 2014-09-25 11:07:12
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Karol wrote:
    > Czy po wprowadzeniu NJU Plus jakoś odpowiedział ? wprowadził swoją ofertę
    > podobną do NJU ?

    Nie wiem na czym szczegółowo polega NJU, ale właśnie parę dni temu Plus
    wprowadził w prepaidzie taryfę w której za 25 zł/mies. można nabyć
    możliwość telefonowania bez ograniczeń do wszystkich polskich sieci
    komórkowych.
    Czy o to chodzi?

  • 7. Data: 2014-09-25 16:45:42
    Temat: Re: Plus odpowiedzia(C)(C) na NJU ?
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <m00m00$5qe$1@node2.news.atman.pl>,
    Poldek <p...@i...eu> wrote:

> [...]
    > wprowadził w prepaidzie taryfę w której za 25 zł/mies. można nabyć
    > możliwość telefonowania bez ograniczeń do wszystkich polskich sieci

    Z tego, co wiem, w Nju abonament do komorkowych jest 19 zl/mies.
    Z tym, ze atrakcyjnosc Nju abonamentowego polega na czyms innym.
    1. Ze jak w danym miesiacu nie wykonujemy polaczen to placimy tylko 10zl
    /mies
    2. Okres wypowiedzenia = miesiac.
    --
    TA

  • 8. Data: 2014-09-27 03:15:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <T...@s...in.the.world>
    T...@n...news.atma
    n.pl

    9

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-09-28 13:57:21
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    T...@s...in.the.world wrote:

> [...]
    > Z tym, ze atrakcyjnosc Nju abonamentowego polega na czyms innym.
    > 1. Ze jak w danym miesiacu nie wykonujemy polaczen to placimy tylko 10zl

    No ale w 10 zł/mies. za niedzwonienie wcale to i tak nieskończenie
    więcej niż 0 zł/mies. za niedzwonienie wcale (każdy prepaid). Okres
    wypowiedzenia 1 mies. to nieskończenie dłużej niż 0 sek. - w przypadku
    prepaida, czy to Plusa, czy jakiegokolwiek innego, jak się znudzi, to
    nie trzeba się przed nikim tłumaczyć, składać nikomu wypowiedzeń, tylko
    karę SIM do szuflady i spokój. A jak się za jakiś czas jednak namyśli z
    powrotem na ten numer, to wyciągamy kartę SIM z szuflady, doładowujemy i
    gotowe.

  • 10. Data: 2014-09-28 23:16:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Poldek" m08t31$7oa$...@n...news.atman.pl

    > No ale w 10 zł/mies. za niedzwonienie wcale to i tak nieskończenie więcej niż 0
    zł/mies. za niedzwonienie wcale (każdy prepaid).

    To nadal dużo. ;) Czasami ktoś daje minuty za odbieranie. :)

    O ile numer nie przepadł.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'