  • Data: 2018-06-08 14:58:50
    Temat: Re: Płyta główna lapka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 08.06.2018 o 12:58, Janusz pisze:

    >https://www.flickr.com/photos/154223859@N03/2879678
    6248/in/dateposted-public/

    Ale to chyba dlatego, ze LM331 jest dosc czuly.
    Dzisiaj byle miernik ma zakres 200mV i pokazuje pojedyncze mV -
    powinien wystarczyc.

    A w ogole to podpiac zasilacz z ograniczeniem napiecia i pradu do paru
    A i po chwili uszkodzony element sam sie wylutuje z plytki :-)

    J.