    From: mr misio de grizzly <m...@t...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Płyty CD - szacuneczek
    Date: Sat, 23 Aug 2014 22:49:25 +0200

    W dniu 23.08.2014 o 22:28, 2late pisze:

    > Ja tam z 5 lat temu zgralem wszystkie plyty na hdd.

    Twardziel! ;)

    Ja tam od lat nie nagrywam nic na CD/DVD w celach archiwizacji.
    Wspomniane przeze mnie nosniki po prostu odkrylem. Poniewaz z ciekawosci
    chcialem zobaczyc co tam - to zgralem na HDD :)

    > czasu prawie nie uzywam CD. Co nowego z hardware'u kupie to robie obraz
    > plyty i lezy i czeka. ;) Mam gdzies dwie plyty DVD, czyste, ciekawe czy
    > po siedmiu latach dzialaja, znaczy daja sie zapisac.

    Czyste akurat uzywam do robienia plyt z iso, jak cos instaluje (linuksy)
    do testow na maszynce, lub jakies live cd.

    Jakos chyba sie nie przestawie nigdy na robienie bootowalnych USB.
    Chocby dlatego, ze mam ze 2 stiski USB. A plyte wkladam czysta (zwykle
    mam pczke taka po 10 w caku, miejsca to nie zajmuje), nagrywam, opisuje,
    za jakis czas wyrzucam, bo juz nowe distro ;)

    --
    Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

    http://fb.com/termopilecom