    Date: Mon, 19 Nov 2012 18:58:59 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pobyt w warsztacie podczas naprawy.

    W dniu 2012-11-19 18:20, Maciek pisze:
    > No wyobraź sobie, że tak.

    No pewnie, przecież masz kwalifikacje by to ocenić.

    > Myślisz, że w jaki sposób wyszło, że dostała
    > nadmiarową? Sami się przyznali? Nie. Przyszedłem, "opieka" przekazała,
    > że dziecko dostało kroplówkę, a ja po krótkim "jaką k* kroplówkę,
    > przecież nic nie było zlecone" musiałem zacząć "śledztwo" w którym
    > dopiero wszystko wyszło. Więc mi tu nie p* o telepatii.

    No, znaczy wiedziałeś, że żadnej kroplówki ma nie mieć. Oczywiście
    telepatycznie... Przepraszam, może doktor miał to z Tobą konsultować?
    Leki też?

    > [ ciach bla bla ]

    A co? To nie było bla, bla, tylko rzeczywistość. Nie rozumiesz pewnych
    kwestii i tyle. Rozumiem strach przed nieznanym, ale bez przesady.

    > ROTFL. Widać, że dawno w szpitalu nie byłeś :->

    Jestem wtedy kiedy trzeba i nie po to, by patrzeć lekarzom na ręce.
    Nie jestem też paranoikiem.

    > Żyj dalej w błogostanie, a ja wolę wiedzieć co mi się w najbliższym
    > czasie może urwać :->

    Ciekawe - to samochód kleisz by się nie urwało, czy naprawiasz jak
    cywilizowany człowiek? Ja naprawiam i nie wiem co się może urwać,
    ponieważ nic nie powinno. Może dlatego w warsztatach nie siedzę
    i ich nie pilnuję (choć znam się na tym w sumie dość dobrze). Ba,
    nawet idiotę udam i zobaczę jakie są efekty :)

    > Tak się składa, że odpowiedzialność za cokolwiek,
    > a zwłaszcza czyjeś zdrowie, czy życie, to w naszym kraju fikcja,

    Nieprawda. Owszem, trochę zachodu może zabrać udowodnienie, ale nie
    jest to fikcją od dawna.

    > więc
    > można dowolnie p* wszystko co się robi: od leczenia po naprawę pojazdów :->

    Być może to prawda, w końcu wiele osób ocenia pracę innych po sobie.
    Ja tam jednak zakładam, że inni wykonują pracę uczciwie i zgodnie ze
    sztuką (podobnie jak sam postępuję). Czasem widać, że jest inaczej,
    ale to czasem i niestety zazwyczaj po fakcie. No, ale wtedy trzeba
    zwyczajnie reklamować, a nie popadać w paranoję.