  • Data: 2012-11-20 07:11:40
    Temat: Re: Pobyt w warsztacie podczas naprawy.
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-11-2012 01:00, John Kołalsky pisze:
    > Nie mam. Odnosiłem się do durnego tłumaczenia.

    Durne tłumaczenie? Zakodowana w genach, durna, polska mentalność
    nakazująca olewanie wszelkich zasad (szczególnie bezpieczeństwa).
    Wystarczy że pacjent zrobi sobie kuku, a ubezpieczyciel odmówi wypłaty
    odszkodowania z tytułu nieprzestrzegania zasad BHP. Wtedy zaczyna się
    straszenie sądami i egzekwowanie odszkodowania drogą sądową od właściciela.

    --
    pozdr.