  • Data: 2017-01-16 00:07:48
    Temat: Re: Pochłaniacz dymu
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Wańkowski pisze:
    > Dlaczego to nie działa? Za mały filtr? Bo to, że oczyszcza to fakt.

    Nie napisałem że nie działa tylko nie działa tak jak ja oczekuję
    (zwracam uwagę na IMHO w mojej wypowiedzi). Po wyjściu z filtra nadal
    czuję smród topnika.

    > Mam takie filtry w masce. Podczas np. malowania kompletnie nie czuję
    > lakieru, podobnie jak używałem kwasu solnego. Bez maski nie było
    > fizycznie możliwe wytrzymać, tak dusiło. W masce pełen komfort.

    1. to są różne chemikalia
    2. nie myl komfortu z czystością.

    > Czyli te filtry węglowe jak dla mnie maja dużą skuteczność. Możliwe, że
    > w waszych zastosowaniach za małe.

    Filtry węglowe są fajne tylko trzeba dość często je wymieniać żeby
    działały, a to kosztuje, wolę wywalić powietrze na zewnątrz i mieć
    pewność że to które wejdzie w to miejsce jest czyste (w sensie opar
    lutowania).

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html