    From: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Początki internetu optycznego w PL
    Date: Tue, 22 Sep 2009 07:41:55 +0200

    On Mon, 21 Sep 2009 22:53:58 +0200 (CEST), Lukasz <l...@n...spam>
    wrote:

    > Ściema i marketing. Pomijając już aspekt techniczny i możliwości jego
    > realizacji przez UPC, pewnie dalej niż do pierwszego urządzenie aktywne
    > takiej prędkości nie da rady osiągnąć,

    masz racje, nowobudowane sieci kablowe składają się z jednego
    urządzenia aktywnego po drodze ze stacji czołowej do abinenta i jest
    nim węzeł opto-elektryczny który jest urządzeniem jak najbardziej
    analogowym

    dzieciom neostrady wyjaśniam, że urządzenie analogowe nie zamienia
    otrzymanego sygnału na zera i jedynki po to,żeby za chwile go zamienić
    na sygnał wyjściowy

    > jeżęli jeszcze kilka osób będzie
    > tego używać.

    ile czasu będziesz generował taki ruch ?
    filmy będziesz nonstop ściągał ?

    ja mam 10 mega na biurku i przestałem ściągać filmy w momencie jak
    sobie uświadomiłem że mogę oglądać online

    po co zaśmiecać dysk ?

    >To zawsze pozostaje nieśmiertelny pkt regulaminu:
    > "IV. Nadmierne obciążenie Sieci", który wręcz rozbawia mnie zawsze do
    > łez w momencie kiedy to UPC chwali się szybkim łączem.

    zadaniem chwalenia się jest sprzedaż

    --
    Tomek Kruk CZARNET
    http://zdrowepanstwo.pl/ Demokracja jest wtedy,kiedy 2 wilki