  • Data: 2016-10-20 00:43:58
    Temat: Re: Poczta głosowa
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu> napisał w wiadomości
    news:nu8flv$lph$1@node1.news.atman.pl...

    > I co mu to da? Ze po tym WISKOLER przemyśli sprawę, odszuka dzwoniącego
    > wcześniej konslutanta i powie mu, że chętnie weźmie tą pożyczkę?

    Nie wiem... ja bym po prostu nasrał takiemu dzwoniącemu na wycieraczkę, albo
    bym zebrał po spacerów psów sąsiadów to, co na trawniku zostało i złożył na
    tej wycieraczce. Na to płonąca gazeta, dzwonek do drzwi i w długą... Jakby
    jeszcze to się udało z kalichlorkiem umiejętnie połaczyć... Żeby nie spalił
    się od razu, tylko po nacisku mechanicznym...
    Bo czasem mam rzeczywiście ochotę okazać się pieniaczem, jak mi taki dzwoni.

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"