  • Data: 2017-11-19 13:49:06
    Temat: Re: Podświetlenie matrycy w OTV Samsung
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc.pl.> napisał w wiadomości
    news:5a11563e$0$15199$65785112@news.neostrada.pl...

    > A u mnie wykrywa to:
    >
    > https://www.symantec.com/security_response/writeup.j
    sp?docid=2017-022015-1008-99

    Nie zapomnijmy jednak, że baza pełnych wirusów była by gigantyczna, więc
    zwykle jedzie się np., na jakimś znaczniku, heurystycem etc. Poza tym,
    wirusy mutujące, gdzie każdy egzemplarz jest inny, itd, itp...
    Nie da się uniknąć fałszywych alarmów.
    Choć z dwojga złego lepszy fałszywy alarm, niż fałszywy brak alarmu.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.