  • 1. Data: 2017-11-18 10:54:07
    Temat: Podświetlenie matrycy w OTV Samsung
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Sfajczyła się dioda podświetlająca matrycę w moim Samsungu UE40F5500.
    Załączam zdjęcia :)
    http://www.tinypic.pl/50ug315uxsqs
    http://www.tinypic.pl/voomznh0x4cl
    Pytanie jest takie czy ktoś ma i mógłby sprzedać taki pasek,
    niekoniecznie sprawny, to sobie bym wyciął kawałek z diodą :)
    Zakładam że Samsung stosuje takie same diody w wszystkich
    podświetleniach.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2017-11-18 11:23:12
    Temat: Re: Podświetlenie matrycy w OTV Samsung
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc.pl.>

    > Sfajczyła się dioda podświetlająca matrycę w moim Samsungu UE40F5500.
    > Załączam zdjęcia :)
    > http://www.tinypic.pl/50ug315uxsqs
    > http://www.tinypic.pl/voomznh0x4cl

    Antywirus blokuje połączenie, strona instaluje konia trojańskiego.

    P.P.

  • 3. Data: 2017-11-18 11:48:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 18 Nov 2017 11:23:12 +0100, Paweł Pawłowicz napisał(a):

    > Antywirus blokuje połączenie, strona instaluje konia trojańskiego.

    No to może tu:
    https://megawrzuta.pl/filesgroup/1bc5f9ed8f4ca6d3278
    7ebf96ce56685.html

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2017-11-18 12:13:06
    Od: SnCu <t...@e...ca>

    > Antywirus blokuje połączenie, strona instaluje konia trojańskiego.

    SOA #1

  • 5. Data: 2017-11-18 13:18:04
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "SnCu" <t...@e...ca> napisał w wiadomości

    > SOA #1

    U mnie także, obrazki otwierają się normalnie. AV aktywny w najnowszej
    wersji programu i baz, z opcją filtrowania WWW.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.

  • 6. Data: 2017-11-18 13:34:57
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-11-18 o 13:18, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "SnCu" <t...@e...ca> napisał w wiadomości

    > U mnie także, obrazki otwierają się normalnie. AV aktywny w najnowszej
    > wersji programu i baz, z opcją filtrowania WWW.

    U mnie też Bitdefender problemu nie robi.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2017-11-19 00:28:06
    Od: jacek <j...@w...pl>

> [...]
    > niekoniecznie sprawny, to sobie bym wyciął kawałek z diodą :)
    > Zakładam że Samsung stosuje takie same diody w wszystkich

    Diody 3528 białe tam siedzą, mam diody luzem :)
    Coś bardzo efektownie się spaliło...

    --
    pzdr, j.r.

  • 8. Data: 2017-11-19 08:39:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 19 Nov 2017 00:28:06 +0100, jacek napisał(a):

    > Diody 3528 białe tam siedzą, mam diody luzem :)
    > Coś bardzo efektownie się spaliło...

    Sama dioda to nie wszystko, niestety. Potrzebny jest rozpraszacz
    światła, taka pastylka jak guzik od damskiej bluzki który siedzi na tej
    diodzie. A u mnie się rozpłynął... :) Dlatego pytam o jakiś stary pasek.
    Są komplety na A... ale coś drogo. Jak mam kupować komplet za 60 zł to
    wolę złożyć podświetlenie bez jednej diody, jest to prawie niewidoczne.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2017-11-19 11:00:30
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc.pl.>

    W dniu 18.11.2017 o 13:34, Irokez pisze:

    > U mnie też Bitdefender problemu nie robi.

    A u mnie wykrywa to:

    https://www.symantec.com/security_response/writeup.j
    sp?docid=2017-022015-1008-99

    P.P.

  • 10. Data: 2017-11-19 11:30:45
    Od: jacek <j...@w...pl>

> [...]
    > Są komplety na A... ale coś drogo. Jak mam kupować komplet za 60 zł to
    > wolę złożyć podświetlenie bez jednej diody, jest to prawie niewidoczne.

    Można kawałek pcb dorobić żeby 1 czy 2 diody wsadzić...

    --
    pzdr, j.r.