    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pokaz mocy iPhona - Terminator Salvation
    Date: Mon, 11 May 2009 20:09:20 +0200

    Atlantis pisze:

    > A najśmieszniejsze jest to, że tacy ludzie:
    (...)

    1) 2) 3):

    15 lat temu telefon kosztował wypłate, a abonament dzisiejsze 50zł- w
    całości przepadał. rozmowa - dzisiejsze 3-6zł. to miało być "dla ludzi"?
    Jak już ktoś kupił i pokapował sie ze to cholernie drogo - SMS-ował.. co
    mu zostało?
    Aparat 640x480( jeszce dołączany) był poto zeby robić fotki? JAja sobie
    robisz. Był poto zeby sie z Właścicieli nabijać.
    Pierwsze telefony z MP3 często nie miały kart pamieci - patrz motorola
    v3(nie wiem jaki symbol) - wiec co 3 piosenki na okręta? miało to sens?

    Dzisiaj jak masz ekran 320x240, SD 8GB 2mpix autofokus, jest o czym
    gadac. ale w w.w. przypadkach tamci ludzie musieli zapłacić "
    technologiczne frycowe". Chyba w każdej dziedzinie tak jest...

> [...]
    > urządzeń, czy to się komuś podoba czy nie. W dzisiejszych czasach
    > mówienie, że komórka służy do dzwonienia i SMSowania to ogromne
    > nieporozumienie. Już jakiś czas temu telefon komórkowy stał się prostą
    > konsolką do gier, wchłonięcie funkcjonalności urządzeń w rodzaju Sony
    > PSP jest tylko kwestią czasu. To samo z tabletami Internetowymi.
    > Komórkowi purytanie i tym razem mogą narzekać na "szpanerów" i
    > "przeładowane bajerami" urządzenia. Ja będę miał ubaw, gdy za parę lat
    > sami będą z nich korzystać, gdy tylko te staną się standardem. ;)

    w 98% sie zgadzam. jednak pewne rozwiazania są daleko nielogiczne,
    aczkolwiek promowane jako odkrycie wszechczasów. już na tym filmiku
    widać ze sterowanie za pomocą ekranu, czegoś co jest na ekranie - jest
    nieefektywne. Moim zdaniem ta gałąź wymrze, a "technologiczne frycowe"
    płacą dzisiejsi gracze.

    ToMasz