  • 91. Data: 2014-08-20 08:53:00
    Temat: Re: Pokrowce, kabury, skarpety
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-19 21:46, atm pisze:

    > Hehe, GAD Zombie nie przejmuj sie - tak ma byc ;]
    > http://isource.com/2007/11/15/top-10-reasons-the-app
    le-iphone-is-better-than-sex/

    No tak, dla niektórych to najważniejsza rzecz na świecie ;)

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 92. Data: 2014-08-20 09:01:31
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-19 23:49, Pszemol pisze:

    > No jesli nie zrozumiales argumentow z kanapa i telewizorem i zarzucasz mi
    > brak argumentow...

    Raczej Ty nie zauważyłeś, że ten argument był po prostu głupi i nie
    bardzo jest o czym rozmawiać. Równie dobrze mogłeś spytać, czy ten, kto
    używa domyślnej folii na wyświetlaczu zjada batoniki w papierku, myje
    się mydłem w pudełku, albo nie odpina sklepowych metek od ubrań. Tylko
    takie gadki nie są merytoryczne, a mają jedynie na celu obrazić
    współrozmówcę.
    Twój problem polega jednak na tym, że mierzysz cały świat własną miarą i
    nie dopuszczasz do siebie faktu, że inni ludzie mogą myśleć inaczej niż
    Ty, więc jeśli oni wolą folię, a Ty nie, to niech tak będzie i nie ma
    powodu, żeby się z tego naśmiewać. Wg Ciebie dobre jest tylko to, co Ty
    wybrałeś, a wszystko poza tym jest złe. iPhone dobry, reszta zła. Folia
    zła, bo nie używasz. Pokrowce złe, bo nie używasz. Tylko po co
    wyśmiewasz innych z powodu, że mają inne podejście niż Ty? Jak ktoś ma
    inny samochód niż Ty to też jest zły? Jak się inaczej ubiera też? Albo
    jak lubi inne jedzenie niż Ty to też jest zły, albo głupi?

  • 93. Data: 2014-08-20 10:28:47
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Ale rysy na ekranie utrudniaja :-)

    Masz jakąś rysę ?

  • 94. Data: 2014-08-20 10:31:44
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "GAD Zombie" <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    > Po Twoich wypowiedziach widać, że skończyły Ci się argumenty. Co jeszcze
    > wymyślisz zamiast rzeczowej rozmowy?

    Ja nie widzę by jego argument nie był nierzeczowy.

  • 95. Data: 2014-08-20 10:39:24
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "GAD Zombie" <g...@U...gad.USUN.art.pl>

> [...]
    > niż Ty to też jest zły? Jak się inaczej ubiera też? Albo jak lubi inne
    > jedzenie niż Ty to też jest zły, albo głupi?

    Ludzie tu twierdzą, że bez folii nie da się żyć a prawda jest zupełnie inna

  • 96. Data: 2014-08-20 10:56:26
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-20 10:39, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "GAD Zombie" <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    > Ludzie tu twierdzą, że bez folii nie da się żyć a prawda jest zupełnie inna

    Nigdzie nie przeczytałem, żeby ktoś napisał, że bez tego nie da się żyć.
    Możesz podać jakiś cytat?
    Czytałem tylko, że niektórzy używają, w tym i ja kupiłem. I
    podkreślałem, że zrobiłem to dlatego, że mój poprzedni telefon był
    porysowany i nie chcę tego powtórzyć na nowym.

  • 97. Data: 2014-08-20 11:58:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości
    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
    >Masz jakąś rysę ?

    Na starej nokii pelno. Ale tam jest folia naklejona ..

    J.

  • 98. Data: 2014-08-20 12:46:57
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Na starej nokii pelno. Ale tam jest folia naklejona ..

    Zdejmij, będziesz miał bez rys :-)

  • 99. Data: 2014-08-20 13:12:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "GAD Zombie" lsi227$kv4$...@n...news.atman.pl

    > Kosztują majątek, zwykle w przedziale 60-130 PLN, co już jest naprawdę

    Znalazłem za 1 pln w realu -- ale w kolorze jasnej nadziei.

    > Ciekawy jestem czego używacie w celu ochrony swoich smartfonów/telefonów?

    Skórzanego etui na pisaki.

    > klapką i problemu z tym nie było, ale teraz już tak mieć nie będę.
    > Jak sobie z tym radzicie? Czy po prostu nosicie byle jak
    > licząc na to, że jakoś to będzie? ;)

    Warto o tym pomyśleć przed kupnem.
    Bywa, że oczko jest dobrze chronione.

    Warto przy okazji sprawdzić, czy LEDki doświetlające
    doświetlają jednakowo obszar fotografowany. Bywa, że
    są prążki, cienie, smugi...

    Bywa i tak, że te LEDki niewiele dają z uwagi na zbyt
    dużą ilość rzucanego przez nie światła lub zbyt małą.

    > naszła na dolny przycisk. Żyć z tym można, ale "panie premierze, jak żyć?" ;)

    -- Długo, dostatnio, zdrowo, przyjemnie, spokojnie, komfortowo...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 100. Data: 2014-08-20 13:13:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości
    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
    >Zdejmij, będziesz miał bez rys :-)

    Gdybym zamierzal ja dalej uzywac to jak najbardziej bym to zrobil -
    zdjal te folie, nalozyl druga nowa :-)

    Ale nie zamierzam, drugi telefon juz kupiony ... i juz ma folie
    nakiejona :-)

    J.