    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Połączenie nie może być zrealizowane
    Date: Wed, 22 Nov 2017 15:44:16 +0100

    Użytkownik "Pat" <s...@s...com> napisał w wiadomości
    news:5a155785$0$5150$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "HF5BS" <h...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Bardzo Ci dziękuję za wyjaśnienia. Zapisałam je sobie wszystkie.
    >
    > Dzisiaj ponownie spróbowałam zadzwonić na wczorajszy numer
    > i połączyłam się bez problemu. Żadnego komunikatu nie było.
    > Osoba, do której dzwoniłam, była nieświadoma tego, że coś
    > się działo.

    To by nawet potwierdzało manipulację, choć niekoniecznie. Ale dla pewności
    jeśli możesz, podpytaj niezobowiązująco, czy ktoś coś robił, bądź mógł
    robić. Być może trzeba będzie przyobserwować telefon, choćby po to, aby
    podać operatorowi szczegóły, które pomogły by ustalić, gdzie wystąpił
    problem. Dziś to chyba wszystkie operacje są logowane i pewnie zapisze sie w
    logach gdzie i co się stało, z pozycji abonenta raczej nie da, ale operator
    na centrali powinien już dać radę coś ustalić.
    Może ewentualnie być tak, że połączenie leci przez kilka central i na
    jakiejś mogło coś kwiczeć, aha, twój operator też może potrzebować tych
    danych. (Właśnie to "co, jak, kiedy", itp.)
    Najważniejsze, że działa, ale bądź czujna, gdyby się powtórzyło. Jakby co,
    spróbujemy podpowiedzieć, więcej danych, to mniej szukania przyczyny. Miejmy
    nadzieję, że to chwikowa usterka, o ile to było świadome, bądź nieświadome
    włączenie odrzucania wszystkich połączeń. Ty spróbuj może zorientować się,
    czy problem był powiązany w jakiś sposób z innymi zdarzeniami związanymi z
    telefonem, albo ze sposobem wybierania, np. przez "preselekcję" (chodzi o
    jawną deklaracię pokierowania połaczenia przez wybranego operatora
    międzystrefowego), itd.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.