  • Data: 2018-04-28 18:07:32
    Temat: Re: Polećcie nawigację
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-27 o 19:54, Cavallino pisze:

    > Ja przez Twoje narzekanie na yanosika straciłem wczoraj 10 minut.
    > Pokazał trasę dobrze, ale nie wierzyłem mu że nie ma korka na trasie
    > katowickiej, który był w  dni poprzednie i pojechałem objazdem.....

    hahaha

    Yanosik czasem dobrze zadziała. Zdarza mu się :-) Ale jak ustaliliśmy,
    ta aplikacja służy do informowania o zdarzeniach drogowych a nie do
    nawigowania. Nie wiadomo po co wprowadzili kiepską nawigację do
    rewelacyjnego produktu.

    Tymczasem zdobywam nowe doświadczenia z NE. Zdecydowałem się na roczną
    subskrypcję bo naprawdę pozytywne zbieram doświadczenia - poza
    staroświeckim interfejsem użytkownika, czasem trudnym do zrozumienia jak
    działa. Po nauczeniu się ciągu dziwnych operacji potrzebnych do
    uruchomienia ulubionej trasy nie mogę nic złego powiedzieć o niej. Np.
    w piątek nawigacja zaproponowała mi zdumiewający objazd mojego
    ulubionego, prawie codziennego mega-korka. Z Gdańska miałem pojechać do
    Sopotu i następnie wrócić do Gdańska ale inną trasą by wbić się w
    połowie wysokości tego korka. Szacuję, że 10-20 minut zaoszczędziłem
    licząc na spokojnie w domu czasy. Sam na to bym nigdy nie wpadł.

    A druga rzecz: pamiętasz dyskusję naszą o tym, że ani Yanosik ani Google
    nigdy nie kierują w odwrotną stronę do kierunku trasy gdy da się tym
    sposobem zaoszczędzić sporo czasu? NE już nie pierwszy raz policzył, że
    czasem warto.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek