  • Data: 2018-04-28 18:47:29
    Temat: Re: Polećcie nawigację
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-27 o 19:52, Cavallino pisze:

    > A kto tyle jeździ?
    > Kierowcy tirów?

    Pytałem się o zasadę.
    A kto tyle jeździ? Jak wspomniałem - odcinek 30km w 3mieście zdarzyło mi
    się jechać 2.5h - a jeszcze wrócić trzeba. Oczywiście to incydent.
    Zwykle 1 - 1.5h x 2. Z przeliczeń daje mi to powiedzmy 15h abonamentu za
    każdy dzień jazdy. Gdy latem Wawa opanuje 3miasto, to pewnie czas się
    wydłuży drastycznie. Załóżmy dla hipotetyczny kalkulacji, że codziennie
    3h spędzę za kółkiem na dojazdach do pracy. Po roku uzbieram 228 dni
    abonamentu. To i tak się bardzo opłaca.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek