  • Data: 2011-01-19 20:34:19
    Temat: Re: Polityka bezpieczeństwa PWR PLIX vs niezawodność i wygoda.
    Od: "f...@o...pl" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Sty, 16:06, Grzegorz Janoszka <Grzeg...@nie-lubie-
    spamu.Janoszka.pl> wrote:

    > AFAIK są to dwie różne maszyny na dwóch różnych fizycznych portach.

    > Nieprawda.

    > To pokaż te zapisy z innych IXów. Ja nie znam żadnego IX, a należę do
    > ponad 20, gdzie by dopuszczali takie zabawy w wirtualne IP.
    >
    > --
    > Grzegorz Janoszka

    Otóż Piotr Marciniak idealnie podsumował sytuację - taki jest stan
    faktyczny. Celne podsumowanie.

    20 lub 200 punktów wymiany stosuje ustalone przez siebie zasady? - to
    są tylko zapisy danej firmy - to nie jest bezwzględne prawo! W
    dokumentacji przywołanego tu AMSIX nie ma wzmianki o tym, iż nie
    przychylą się do potrzeb partnerów w interesach (to taką relację
    klient-sprzedawca uznaję za najbardziej dojrzałą). Mamy wolny rynek, a
    ja wierzę, że to potrzeby klienta wpływają na jego kształt. Wierzę, w
    moc konkurencji - dlatego jestem ciekawy stanowiska nowego gracza,
    jakim jest TPIX (lub innych punktów wymiany).

    Właśnie elastyczność, szybkość reakcji i podążanie za potrzebami rynku
    decydują o rozwoju firm. Mi jako płatnikowi zależy na jak najlepszej
    jakości usług. Chcę uzyskać maksymalną niezawodność. Nie chcę jednak
    strzelać z armaty do muchy - chciał bym zastosować jak najprostsze
    rozwiązanie, gdyż takie działają najlepiej. Problem został opisany w
    tym celu, by bardziej doświadczeni administratorzy mogli pomóc -
    odpowiedzi trudno jednak uznać mi za wsparcie ze strony usługodawcy.
    Zupełnie inaczej firma (dla której pracuję) została potraktowana przez
    ATMAN'a.
    Nie rozumiem postawy "gdzie to jest wpiete po Twojej stronie to nas
    nie interesuje". Gdzie tu interakcja z klientem? Przecież, można
    nawiązać lepsze relacje z klientem - nawet bez realizacji jego
    "zachcianek".
    PLIX miał być rodzajem "głównego" łącza. Taki był plan, ponieważ to
    jest PLIX! Niestety, tak nie może być. Spodziewałem się powodzi
    pomysłów, rozpoznania potrzeb klienta, wsparcia specjalistów. No cóż,
    należy się z tym pogodzić i podpiąć teraz tak jak dają. Takie
    życie :-)))
    Co do TPIX - wygląda na to, że jesteśmy atrakcyjnym klientem dla TP.
    Nie kontaktowaliśmy się jeszcze w sprawie TPIX'a, ale jeśli nikt się
    nie wypowie w tej sprawie tutaj to spróbuję uzyskać odpowiedzi na moje
    pytania i je tutaj zamieszczę.

    Pozdrawiam
    Rafał Jackiewicz